myron.b Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2011 (bewerkt) hallo, ik wil gta III kopen maar bestaat er een patch dat de ondertiteling nederlands is en de uitleg bijv links bovenaan staat: druk op E om dit wapen op te pakken ook nederlands is. niet de plaatsnamen het lieftse. Bewerkt: 18 mei 2011 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2011 Nee die bestaat niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 18 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2011 jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2011 Ikzelf wil wel graag een keer een NL subs in vc of III maken. Alleen moet ik nog uitvogelen hoe dat moet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 18 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2011 wil je dat doen? bedankt! oh mischien kun je op het forum rondkijken of googlelen (zoeken op google) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2011 Natuurlijk maar grote kans dat hij ook op dit forum te vinden is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2011 Heb zojuist een paar links gevonden via Google. Ik weet niet precies hoe het werkt met installeren. Hiero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sharingan Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2011 Als er zo'n mod voor is dan moet je alleen in de "text" map in je GTA Directory je American.gxt verwisselen met die in het bestandje wat je dan gedownload hebt. Vergeet dan niet te backuppen ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 18 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2011 (bewerkt) ik heb nu voor het eerst een citeren gedaan hopelijk goed gelukt. Als er zo'n mod voor is dan moet je alleen in de "text" map in je GTA Directory je American.gxt verwisselen met die in het bestandje wat je dan gedownload hebt. Vergeet dan niet te backuppen ! klopt ik heb dat voor san andreas en vice city ook gedaan. Natuurlijk maar grote kans dat hij ook op dit forum te vinden is wil je me dan een pb sturen als je hem vindt? Bewerkt: 18 mei 2011 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.