GuitarGuy666 Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2011 (bewerkt) beste modders, Ik ben van plan een mod te maken in gta 3: een nederlandse vertaling Ik weet niet wanneer hij uit zal komen, maar de een ding is zeker: hij komt Ik weet niet of dit in het goede fora staat, en anders moet de moderator van die forum hem even in een andere zetten Ik zit nu op: 10% supergtagamer Bewerkt: 18 mei 2011 door supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2011 Er zijn meerdere leden op dit forum die dit van plan zijn (geweest), zoals ik. Maar ik heb begrepen dat dit tamelijk veel werk is, en dat er ook al verscheidende mods hiervan al gereleased zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2011 En waarom maak je dit topic eigenlijk aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2011 Ik ben er al mee bezig, en ben best wel ver ermee. En reken maar dat hij afkomt @ tekaloca: Om te laten weten dat ik een mod ga maken en dat er (eindelijk) een vertaling voor gta 3 komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2011 veel succes dan maar ik hoor het dan wel wanneer het klaar is toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2011 veel succes dan maar ik hoor het dan wel wanneer het klaar is toch Sterker nog, ik geef jouw de eerste release voordat ik hem upload Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2011 Bestaat het niet al? Zo niet: Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2011 Leuk idee. Ook als ie al bestaat, ben ik benieuwd naar jouw versie. Doe je zelf de vertaling, of heb je iemand met wie je samenwerkt? En heb je ook iemand die je vertaling checkt? Het zou natuurlijk jammer zijn als het niet zou kloppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2011 Ik laat het iemand op het forum nakijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2011 Ik laat het iemand op het forum nakijken Suur het in een PM naar me als het klaar is om te testen. Ik doe wel mee als vrijwilliger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2011 (bewerkt) oke doe je alleen de tekst of ook de plaatsnamen en winkels vervangen voor Nederlandse winkels? Bewerkt: 24 mei 2011 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2011 oke doe je alleen de tekst of ook de plaatsnamen en winkels vervangen voor Nederlandse winkels? Nee, dat kan ik niet, de plaatsnamen wil ik niet veranderen, wegens Wikigta die je anders moeilijk kunt gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2011 oke doe je alleen de tekst of ook de plaatsnamen en winkels vervangen voor Nederlandse winkels? Nee, dat kan ik niet, de plaatsnamen wil ik niet veranderen, wegens Wikigta die je anders moeilijk kunt gebruiken. nee dat vindt ik zelf niet leuk als de plaatsnamen en zo nederlands zijn. alleen de tekst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.