makke007 Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Hallo, Ik ben een site gestart; >>> Door Big Boss: Link verwijdert<<< Ik post 'm hier even, omdat het handig kan zijn voor sommige leden die een eigen server willen maar dit niet kunnen vergoeden. Je kan er gratis SA:MP hosting krijgen; 20 slots; FTP toegang; online filemanager en een online controlepaneel. Tips zijn altijd welkom. Groeten, Matthias
Shotyoudie Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Gratis..? Zit hier niks achter ? Scripts stelen ofzo ?
Megadreams Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 (bewerkt) Ik weet dat dit reclame is en het niet toegestaan is. (Zei ik al op msn) maar hij is in ieder geval wel te vertrouwen maar of dit topic er nog lang zal zijn... Bewerkt: 18 mei 2011 door Megadreams
makke007 Geplaatst: 18 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Het is gratis, maar we willen nog uitbreiden met betaalde diensten later. Eerst was dit betalend, maar we hadden geen KvK dus doen we het nu het 20-slots pakket gratis. Als je het niet vertrouwt, moet je het zeker niet doen.
Big Boss Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Wacht eens eventjes .. Had ik een week of twee geleden al niet eens een topic van jou verwijderd over ditzelfde onderwerp? Dit gaat in ieder geval op slot tot ik het nagekeken heb.
Recommended Posts