martijn0126 Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Ik heb de legaale versie van Operation Flashpoint Red river, geinstalleerd enzo, game opstarten, maar als ik bij het deel van GFWL (games for windows live) kom dan pakt ie mijn Product Key niet, kan ik ook gewn Gamen zonder GFWL? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Heb je de CD code goed getypt ? Het is meestal een 0 met een O of Q die je omgewisseld hebt Reageren
martijn0126 Geplaatst: 18 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Heb je de CD code goed getypt ? Het is meestal een 0 met een O of Q die je omgewisseld hebt Al geprobeerd, kan ik het trouwens spelen zonder dat ik hem activeer in de game? Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Jahoor, je drukt de Home knop (op je toetsenbord) en dan zie je bovenaan zon schermpje. Kies dan Create Profile, en maak een offline profile Reageren
martijn0126 Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 Jahoor, je drukt de Home knop (op je toetsenbord) en dan zie je bovenaan zon schermpje. Kies dan Create Profile, en maak een offline profile Thanks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.