Jump to content

SA:MP Cleo script


KnightBob

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een private server voor een paar vrienden van mij, nu ben ik zelf goed in het maken van cleo's dus heb ik een paar cleo scripten gemaakt, bij mij doen die het gewoon in SAMP, maar als een van mijn vrienden dan kijkt bij hem ziet ie niets gebeuren, hoe kan ik er toch voor zorgen dat de cleo script het gewoon doen in combinatie met SA-MP?

Bob

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is enkel client side daarom dat enkel jij het ziet. Het is helaas niet mogelijk om de effecten ook bij jou vrienden te laten zien zelfs al zou je de cleo mod bij hun er ook op zetten zal het niet gesynchroniseerd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Simpel omzetten gaat niet. Je zult het hele script moeten herscripten, ditmaal in de programmeertaal Pawn. Echter Pawn is over het algemeen makkelijker te leren dan SCM, dus dat scheelt alweer. Mag ik vragen om wat voor scripts het gaat? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn script die de auto veranderd van een nebula in een bravura, en nog een paar van die transformaties script voor andere model, en ook 2 script dat raketen of een ak-47 kunnen worden gebruikt vanuit de auto.

Auto verander script:

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'VIPERMODELS' 
0AAC: 20@ = load_mp3 "CLEO\AUDIO\MORPH.MP3" 

:VIPERMODELS_51
wait 10 
if 
  Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @VIPERMODELS_51 
if 
  Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
else_jump @VIPERMODELS_51 
if 
0AB0:   key_pressed 107 
else_jump @VIPERMODELS_51 
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car 
if 
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #NEBULA)
else_jump @VIPERMODELS_151 
10@ = 401 
0AAD: set_mp3 20@ perform_action 1 
jump @VIPERMODELS_274 

:VIPERMODELS_151
if 
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BRAVURA)
else_jump @VIPERMODELS_192 
10@ = 516 
0AAD: set_mp3 20@ perform_action 1 
jump @VIPERMODELS_274 

:VIPERMODELS_192
if 
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #VINCENT)
else_jump @VIPERMODELS_233 
10@ = 529 
0AAD: set_mp3 20@ perform_action 1 
jump @VIPERMODELS_274 

:VIPERMODELS_233
if 
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #WILLARD)
else_jump @VIPERMODELS_51 
10@ = 540 
0AAD: set_mp3 20@ perform_action 1 
jump @VIPERMODELS_274 

:VIPERMODELS_274
Model.Load(10@)
038B: load_requested_models 

:VIPERMODELS_281
wait 0 
if 
  Model.Available(10@)
else_jump @VIPERMODELS_281 
0506: set_car_model 10@ next_variation -1 5 // first param is useless 
0407: store_coords_to 1@ 2@ 3@ from_car 0@ with_offset 0.0 0.0 100.0 
0362: remove_actor $PLAYER_ACTOR from_car_and_place_at 1@ 2@ 3@ 
0407: store_coords_to 1@ 2@ 3@ from_car 0@ with_offset 0.0 0.0 0.0 
4@ = Car.Angle(0@)
02E3: 5@ = car 0@ speed 
Camera.PointAt(1@, 2@, 3@, 1)
Car.Destroy(0@)
0@ = Car.Create(10@, 1@, 2@, 3@)
Car.Angle(0@) = 4@
5@ += 2.5 
Car.SetSpeedInstantly(0@, 5@)
Car.SetImmunities(0@, 1, 1, 1, 1, 1)
053F: set_car 0@ tires_vulnerability 0 
036A: put_actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@ 
Model.Destroy(10@)
Camera.Restore_WithJumpCut
Camera.SetBehindPlayer
wait 500 
jump @VIPERMODELS_51 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...