KnightBob Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Hallo, Ik ben bezig met het maken van een private server voor een paar vrienden van mij, nu ben ik zelf goed in het maken van cleo's dus heb ik een paar cleo scripten gemaakt, bij mij doen die het gewoon in SAMP, maar als een van mijn vrienden dan kijkt bij hem ziet ie niets gebeuren, hoe kan ik er toch voor zorgen dat de cleo script het gewoon doen in combinatie met SA-MP? Bob Reageren
Megadreams Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Dit is enkel client side daarom dat enkel jij het ziet. Het is helaas niet mogelijk om de effecten ook bij jou vrienden te laten zien zelfs al zou je de cleo mod bij hun er ook op zetten zal het niet gesynchroniseerd worden. Reageren
KnightBob Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 is het mogelijk om deze om te zetten zonder al te veel werk in filterscripts? Reageren
Basssss Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 Simpel omzetten gaat niet. Je zult het hele script moeten herscripten, ditmaal in de programmeertaal Pawn. Echter Pawn is over het algemeen makkelijker te leren dan SCM, dus dat scheelt alweer. Mag ik vragen om wat voor scripts het gaat? Reageren
KnightBob Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 Het zijn script die de auto veranderd van een nebula in een bravura, en nog een paar van die transformaties script voor andere model, en ook 2 script dat raketen of een ak-47 kunnen worden gebruikt vanuit de auto. Auto verander script: // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .cs} //-------------MAIN--------------- thread 'VIPERMODELS' 0AAC: 20@ = load_mp3 "CLEO\AUDIO\MORPH.MP3" :VIPERMODELS_51 wait 10 if Player.Defined($PLAYER_CHAR) else_jump @VIPERMODELS_51 if Actor.Driving($PLAYER_ACTOR) else_jump @VIPERMODELS_51 if 0AB0: key_pressed 107 else_jump @VIPERMODELS_51 03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car if Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #NEBULA) else_jump @VIPERMODELS_151 10@ = 401 0AAD: set_mp3 20@ perform_action 1 jump @VIPERMODELS_274 :VIPERMODELS_151 if Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BRAVURA) else_jump @VIPERMODELS_192 10@ = 516 0AAD: set_mp3 20@ perform_action 1 jump @VIPERMODELS_274 :VIPERMODELS_192 if Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #VINCENT) else_jump @VIPERMODELS_233 10@ = 529 0AAD: set_mp3 20@ perform_action 1 jump @VIPERMODELS_274 :VIPERMODELS_233 if Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #WILLARD) else_jump @VIPERMODELS_51 10@ = 540 0AAD: set_mp3 20@ perform_action 1 jump @VIPERMODELS_274 :VIPERMODELS_274 Model.Load(10@) 038B: load_requested_models :VIPERMODELS_281 wait 0 if Model.Available(10@) else_jump @VIPERMODELS_281 0506: set_car_model 10@ next_variation -1 5 // first param is useless 0407: store_coords_to 1@ 2@ 3@ from_car 0@ with_offset 0.0 0.0 100.0 0362: remove_actor $PLAYER_ACTOR from_car_and_place_at 1@ 2@ 3@ 0407: store_coords_to 1@ 2@ 3@ from_car 0@ with_offset 0.0 0.0 0.0 4@ = Car.Angle(0@) 02E3: 5@ = car 0@ speed Camera.PointAt(1@, 2@, 3@, 1) Car.Destroy(0@) 0@ = Car.Create(10@, 1@, 2@, 3@) Car.Angle(0@) = 4@ 5@ += 2.5 Car.SetSpeedInstantly(0@, 5@) Car.SetImmunities(0@, 1, 1, 1, 1, 1) 053F: set_car 0@ tires_vulnerability 0 036A: put_actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@ Model.Destroy(10@) Camera.Restore_WithJumpCut Camera.SetBehindPlayer wait 500 jump @VIPERMODELS_51 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.