Jump to content

[IV]|[WIP] Random huis

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

random huis voor GTA 4

by bassieboy35

Info

"Random huis voor GTA 4" is een mod voor Gta 4 die een huis vervangt.Welke weet ik nog niet

Sorry dat ik het even in een word bestand heb gedaan maar ik wist niet hoe ik het in een foto om kon zetten:

Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden want ik wil hem nog aanpassen zodat ik hem kan uploaden naar GTA IV

De schoorsteen hoort er eigenlijk niet bij op te zitten.

Bewerkt: door bassieboy35
Geplaatst:

Het is erg basic, de muren zijn niet gelijk aan dikte en je ziet nog overal lijnen etc. Verbeter eerst dit en probeer later als het allemaal beter lukt om je models ingame te krijgen. Want tijd verspillen om dit ingame te krijgen...

Geplaatst:

Printscreen >>> Paint plakken >>> opslaan als [bestandsnaam] >>> uploaden (kun je googlen) >>> tussen de tags plaatsen. :)

Geplaatst:

ik zit vast met de trap hoe kan ik zorgen dat er een opening komt zodat het trapgat open is

hier heb ik 2 foto's

Geplaatst:

hier heb ik 2 foto's

Waar? :puh:

ik zit vast met de trap hoe kan ik zorgen dat er een opening komt zodat het trapgat open is

In de verdiepingsvloer bedoel je neem ik aan? Meest eenvoudige manier lijkt me dit:

- vierkant/rechthoek tekenen op het vlak van de verdiepingsvloer

- met de knop "duwen/trekken" dat vierkant tegen het andere vlak duwen.

Dan bedoel ik btw iets als dit:

sketchup_2011-05-20.png

Geplaatst:

bedankt voor je hulp hier zijn de foto's van het nieuwe huis heb hem ook in andere opdeling gemaakt wat moet ik nu nog doen om het huis af te maken of je mag me ook tips geven zodat ik het aan kan passen:

p.s. paint doet het niet meer op de een of andere manier dus dan maar weer in een word bestand

Geplaatst:

Post de volgende keer WIP-screenshots in het daarvoor bedoelde "Picture post & commentary"-topic.

Ik laat dit topic voor nu even staan, aangezien je wat gerichte hulp wel kunt gebruiken. Upload plaatjes op http://tinypic.com/ of http://imageshack.us/ en plaats ze op het forum door de link naar het plaatje tussen .-tags in je bericht te zetten.

Er valt weinig te zeggen van wat muren. Ze zijn te dik en de traptreden zijn veel te groot.

Geplaatst:

Ik weet niet of je hebt gekeken naar de muren in jouw huis, maar bij mij thuis zijn de buitenmuren ongeveer 25 cm dik en de tussenmuren 15 cm.

Geplaatst:

Muren tussen kamers in huizen zijn nooit 40 centimeter dik, tenzij je in een kasteel woont ofzo :7.

Pak gewoon een meetlint en ga het thuis opmeten, dan kom je er wel achter. Traptreden van 26 centimeter hoog en 26 centimeter diep zijn ook onmenselijk, meestal zijn ze 15 cm hoog en 25 centimeter diep, ongeveer. Pak gewoon een meetlint en maak een rondje door het huis, word je veel wijzer van :puh:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...