Jump to content

Krijg geen verbinding


RS-modder

Recommended Posts

Heey,

Sinds ik de drivers van mijn usb Netgear WNR111v2 heb geupdate werkt het niet meer goed.

Nadat ik het heb geupdate moest ik elke keer als ik mijn pc aanzette steeds opnieuw verbinding maken met het netwerk.

Nu werkt hij sinds gisteren helemaal niet meer. Als ik verbinding probeer te maken krijg ik een foutmelding, met de keuze Probleem oplossen maar dat werkt niet.

Ook blijft de status van de netwerkadapter op Verificatie proberen staan.

Weet iemand een oplossing? Want een ethernet kabel dwars door de kamer is niet zo fijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Deinstaleer de drivers van de kaart eens ;). Als je niet automatisch opnieuw worden geïnstalleerd (of er word automatisch naar gevraagd), dan moet je ze handmatig even opnieuw installeren.

Als die automatische, standaard Windows drivers niet werken moet je weer even OPNIEUW de nieuwste drivers van de site van de frabrikant downloaden.

Let er overigens ook op of je wel de goede versie van de drivers download (XP/Vista/7 en 32 bit of 64 bit). ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit wil ik wel doen, maar toen ik deze heb geinstalleerd ging het ook heel moeizaam met verbinden, Hoe kan het trouwens dat het na een week opeens niet meer werkt dan? Ik zal morgen de drivers er opnieuw opzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd vandaag. Hij doet het nog niet. Alles werkt gewoon, hij vindt de router enzo maar als ik verbinding maak werkt het niet en blijft de status van de netwerkadapter maar op Verificatie proberen staan.

Heeft iemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...