Joriz Geplaatst: 20 mei 2011 Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 Speciaal voor de L.A. Noire fans is er nu een L.A. Noire forumsectie waar je alles kwijt kan over het spel. Inclusief vragen, missiehulp, tips en easter eggs. Reageren
Puma Geplaatst: 20 mei 2011 Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 Red Dead Redemption blijft ook z'n eigen subforum houden, of wat is het plan daarmee? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 20 mei 2011 Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 Lijkt me ook wel leuk als er een Red Dead Redemption en L.A. Noire gedeelte komt op Wikigta Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 mei 2011 Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 Dat ze een eigen sectie hebben binnen het games-gedeelte, dat begrijp ik wel. Maar binnen de Wiki op GTAgames horen ze naar mijn idee niet. Bovendien zijn er al verschillende wiki's over RDR, zoals deze. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 20 mei 2011 Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 Die wiki kende ik al. Maar de manier waarop de GTA wiki is geschreven hier is gewoon perfect. Ik kan er alle informatie vinden die ik nodig heb en het ziet er gelikt uit qua vormgeving. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Dan nog, het blijft immers een WikiGTA, zou dus een beetje raar staan als we straks een Wiki RDR en L.A. Noire krijgen. Leuk dat ook L.A. Noire nu een eigen subforum heeft, erg handig wat betreft vragen, missies etc. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Maar dit blijft ook gtaforum en er zijn toch ook speciale subforums voor Red Dead Redemption en L.A. Noire. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Dat is wel zo, maar waar de hele GTA-serie een eigen subforum heeft, vallen RDR en LA Noire onder 'Games', dat weer een onderdeel is van 'Overige'. Ze hebben een subforum omdat ze als Rock* games meer belangstelling krijgen dan andere games. Andere games dan GTA zullen hier in de wiki niet besproken worden, denk ik. Reageren
Kloep Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Op het forum zijn ook delen als Computer Talk en Graphics, maar daar zijn ook geen delen van op de wiki. Moet dat dan ook? Lijkt me niet. Reageren
Puma Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Je moet gewoon grenzen stellen over de mate waarin je het op de wiki wilt zetten . Over bijna elke bekende Rockstar-game is wel wat te vinden op de wiki namelijk. Je kunt best een paar pagina's over L.A. Noire op de wiki zetten, maar de game compleet documenteren zoals dat met de GTA-games gedaan is, is denk ik niet de bedoeling. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Het is een keuze: óf een diepgaande Wiki over de GTA's, óf meerdere, minder diepgaande Wiki's over de diverse Rockstar Games. Wiki's zijn er al genoeg, over iedere game wel te vinden. Maar hier onderscheid GTAGames.nl zich volledig van de rest door zo'n enorm uitgebreide documentatie te bieden over de GTA's. Kan me niet voorstellen dat Joriz ervoor zou kiezen om die meerwaarde in te leveren. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Ja. Ik zie ook liever over elke Rockstargame een wiki hier maar het is alleen gta. Ik ben er al blij mee dat er wel gewoon forums ervan worden gemaakt en zelfs over andere spellen waar Rockstargames en gta helemaal niks met elkaar te maken hebben en zelfs wat klets forums. Nee, gewoon zo doorgaan gtagames. Gaat lekker zo, ik zoek al m'n informatie over gta hier. Reageren
ESPNatsume Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Vraagje. Wordt de WikiGTA nog wel eens geupdate? Er zijn namelijk heel veel pagina's (Easter Eggs GTA IV) waar bijna niets op staat, terwijl die Easter Eggs van GTA IV bijvoorbeeld geen onbelangrijke pagina is? Reageren
Svenie Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Vraagje. Wordt de WikiGTA nog wel eens geupdate? Er zijn namelijk heel veel pagina's (Easter Eggs GTA IV) waar bijna niets op staat, terwijl die Easter Eggs van GTA IV bijvoorbeeld geen onbelangrijke pagina is? Daarvoor verwijs ik je naar dit subforum. En op jouw vraag heb ik reeds een antwoord geven, meer bepaald hier. (tweede quote) Back ontopic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.