Bassieboy35 Geplaatst: 22 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2011 Weet ik maar dat word wel vaker gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak009 Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2011 Naam (voornaam):Bram Leeftijd:14 Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?:je hebt me uitgenodigt en ik wil je een plezier doen en in een clan zitten. Wat houd je in voor de clan?:hoe bedoel je. Welke GTA's heb je op de PC:alleen 4 maas III en sa op de xbox. Heb je een PS3:nope Wat is je PSN ID?:wat is dat Welke spellen heb je op de PS3 (als je er een hebt): Heb je een headset of een microfoon voor PC en/of PS3: voor pc. Games for Windows Live id:waar vind je die? Anders wat je nog kwijt wil:sorry dat ik zo weinig weet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 22 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2011 Je bent aangenomen bedankt dat je the golden Guys clan wilt joinen ik zal binnenkort een ledenlijst maken. Je weet wel veel maar het Windows live is je accountnaam waarmee je inlogt op GTA 4. Als je dat nog even vermeld dan is het goed. Vanaf nu kunnen we ook soort van meetings doen omdat er nu 2 inzitten. Zie later voor meer informatie. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2011 Opgelet! All signatures voor deze clan die ik reeds voorbij heb zien komen in dit topic zijn te groot. De maximale grootte van een signature is 500x150px en 100kb. Alle signatures overschrijden deze grens van 100kb, en sommige sigs overschrijden bovendien ook de hoogte en/of breedte. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 22 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2011 Ik heb het gehoord en weet het maar hoe kan ik het kb aantal aan te passen? De grootte weet ik wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2011 Niet , je moet er gewoon voor zorgen dat je een niet te groot formaat kiest en niet te veel effecten etc. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 24 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2011 Oh ik maar ik heb alleen een word art gebruikt verder niets. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak009 Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2011 Je bent aangenomen bedankt dat je the golden Guys clan wilt joinen ik zal binnenkort een ledenlijst maken. Je weet wel veel maar het Windows live is je accountnaam waarmee je inlogt op GTA 4. Als je dat nog even vermeld dan is het goed. Vanaf nu kunnen we ook soort van meetings doen omdat er nu 2 inzitten. Zie later voor meer informatie. dankje, maar ik heb een vraag als ik in gta inlog op games for windows live zecht hij dat ik geen verbinding kan maken met live. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 26 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2011 (bewerkt) Dan moet je als het goed is een update doen. heb je trouwens al behoefte aan een gta 4 meeting? Bewerkt: 26 mei 2011 door bassieboy35 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak009 Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2011 Dan moet je als het goed is een update doen. heb je trouwens al behoefte aan een gta 4 meeting? sorry heb het heel druk met school het kan nog ff duren voor dat kan. maar als ik kan zal ik er zijn ook. ik zend je wel een pb met alles wat je nog moest weten en nog iets meer maar dat kan nog ff duren. sorry moet veel leren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 30 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2011 Maakt niet uit het gewone leven gaat voor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 2 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2011 Rangenlijst toegevoegd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
funhousenl Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 mag ik vragen wat dat voor raar verhaal is ????? ik vind het het domste verhaal ooit (GRAPJE) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
theboss100 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 haha ik zat op een ander forum te kijken op gtaforums.com niet forum lolz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
funhousenl Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 Lid worden Naam (voornaam):stephan Leeftijd:13 Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?:ik wil in een clan en dit leek me wel een leuken Wat houd je in voor de clan?:wat bedoel je Welke GTA's heb je op de PC:gta iv meer niet Heb je een PS3:nope Wat is je PSN ID?:was da Welke spellen heb je op de PS3 (als je er een hebt):heb geen ps3 Heb je een headset of een microfoon voor PC en/of PS3:alleen voor pc Games for Windows Live id:funhouseNL Anders wat je nog kwijt wil:niks Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts