theboss100 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 maar hallo mensen ik ben thaboss100 de co-leader van the golden guys clan! hey bassie XD post bij je rangen ook nog ff "street cleaner" toe stuur je er nog meer info over via de mail lttrs ps ben je er zondag?? ps ps ben volgende week op werk week duss dan ben ik er niet ='( heb een site gebouwt!!! http://thegoldenguys.webs.com/ >>> Door Big Boss: Triple post samengevoegd. Gebruik de 'Bewerken' knop om je vorige bericht aan te passen.<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
theboss100 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 hey bassie XD post bij je rangen ook nog ff "street cleaner" toe stuur je er nog meer info over via de mail lttrs ps ben je er zondag?? ps ps ben volgende week op werk week duss dan ben ik er niet ='( Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
theboss100 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 heb een site gebouwt!!! http://thegoldenguys.webs.com/ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-scarface28 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 he bas bos en fun. zag gister dat ik al een acount heb op het forum. maar ik zie jullie wel weer in gta4. gr33ts scarfaceface! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 (bewerkt) Hey allemaal ! @funhousenl sorry ik mag je nog niet toe laten volgens de regels sorry je moet namelijk: - 1 week op het forum zijn - 10 posts gepost @thaboss100 mooie site zou je mij ook als beheerder in willen stellen @scarface mooi thaboss en scarface jullie kunnen eventueel al joinen zo gauw je maar 10 posts hebt Maar ik moet streng zijn officieel mogen we hier alleen posten voor aan te melden als de clan op deze site 3 5 leden bevat kunnen we een clantalk beginnen waar we dan ook in kunnen praten over alles. Ik ben er zondag (morgen) waarschijnlijk wel maar vandaag had ik een voetbaltoernooi Bewerkt: 4 juni 2011 door bassieboy35 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-scarface28 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 Hey allemaal ! @funhousenl sorry ik mag je nog niet toe laten volgens de regels sorry je moet namelijk: - 1 week op het forum zijn - 10 posts gepost @thaboss100 mooie site zou je mij ook als beheerder in willen stellen @scarface mooi thaboss en scarface jullie kunnen eventueel al joinen zo gauw je maar 10 posts hebt Maar ik moet streng zijn officieel mogen we hier alleen posten voor aan te melden als de clan op deze site 3 5 leden bevat kunnen we een clantalk beginnen waar we dan ook in kunnen praten over alles. Ik ben er zondag (morgen) waarschijnlijk wel maar vandaag had ik een voetbaltoernooi dus ik heb al die opdrachten voor niks gedaan?d8 dat ik al in de clan zat da zij jij teminste ook. maar ik zorg zoiezo dat ik mijn 10 post haal dus da komt wel goed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 Ik weet nog niet als dat systeem van die rangen doorgaat omdat ik het zelf nog niet weet hoe het verloopt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ronaldh3 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 Naam (voornaam): Ronald (Ronaldo Killer) Gta 4 naam Leeftijd: 16 Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?: Een clan lijkt mij wel stoer, andere mensen online spelen Wat houd je in voor de clan?: vaage vraagstelling Welke GTA's heb je op de PC: Gta 3, Vice City, San Andreas, Gta 4, The ballad of gay tony, Lost and the damned Heb je een PS3: Nee Wat is je PSN ID?: nodig voor een ps3, nee dus Welke spellen heb je op de PS3 (als je er een hebt): heb geen ps3. Heb je een headset of een microfoon voor PC en/of PS3: microfoon (slecht maar het is wel een) Games for Windows Live id: ronaldh3(at) live DOT nl Anders wat je nog kwijt wil: Lijkt me leuk om aan de clan te mogen deelnemen. Groeten, Ronald Gta 4 naam: Ronaldo Killer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 Wekom in de clan! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 5 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2011 Ledenlijst toegevoegd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-scarface28 Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2011 Naam (voornaam): scarfaceface Leeftijd: 31 Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?: voor de extra fun! Wat houd je in voor de clan?: hmmzz ? Welke GTA's heb je op de PC: Vice City, San Andreas, Gta 4, The ballad of gay tony, Lost and the damned Heb je een PS3: Nee Wat is je PSN ID?: geen Welke spellen heb je op de PS3: heb geen ps3. Heb je een headset of een microfoon voor PC en/of PS3: nee niet meer gesloopt Games for Windows Live id: zet ik liever niet op een openbaar forum neer! Anders wat je nog kwijt wil: late we beginnen! gr33ts scarfaceface Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-scarface28 Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2011 aanmelding gelukt! meen dat ik ook 10 posts heb nu (weet nie waar ik het kan zien) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 5 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2011 Bij statestieken op je profiel staat dat je maar 1 post hebt . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ronaldh3 Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2011 Wekom in de clan! Dank je wel! Ik wil je even wijzen op een spelfoutje in de ledenlijst. Er staat rinaldo killer, maar het moet zijn ronaldo killer Groeten, ronald Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 5 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2011 Sorry ik zal het meteen aanpassen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts