xoex23 Geplaatst: 8 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2011 Lid worden xoex23: Leeftijd Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?:Voor leuke en gezellige meetings en andere projecten Wat houd je in voor de clan?:Probeert altijd andere mensen te helpen Welke GTA's heb je op de PC:alle gta's die er voor de pc zijn Heb je een headset of een microfoon voor PC?:ja Games for Windows Live id:xoex23 Anders wat je nog kwijt wil:ik hoop dat ik er bij kom
Bassieboy35 Geplaatst: 8 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2011 Ik wens u van harte welkom
Bassieboy35 Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Ohja ik zou hem nog toevoegen
BiglifeRPG Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 (bewerkt) Lid worden Ja wat anders -.- Naam (voornaam): Michael Leeftijd: 18 Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?: Gwn Wat houd je in voor de clan?: Lekker samen Deathmatchen enz Welke GTA's heb je op de PC: GTA IV (Serial kwijt) Heb je een headset of een microfoon voor PC?: Ja Games for Windows Live id: Heb ik niet want ik ben serial kwijt Xliveless XD Anders wat je nog kwijt wil: Nope Ah ja en voor de trieste mensen die zeggen dat ik GTA IV gedownload heb: Bewerkt: 12 augustus 2011 door BiglifeRPG
Bassieboy35 Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Welkom we zien nog wel even over dat wat je pmde en ik zal de leden vragen als ze het hebben
BiglifeRPG Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2011 Een serial bedoel je? Idk hij had het niet over een serial in ieder geval
BiglifeRPG Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 (bewerkt) Verplaatst naar Clan Talk Topic! Bewerkt: 14 augustus 2011 door BiglifeRPG
Bassieboy35 Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Ik gok dat ik aan het eind van de middag weer online ben rond 5 uur, je kan dit soort dingen beter in de clan talk posten vandaag staat er ook voor iemand een promotie te wachten maar wie dat is hou ik nog even geheim
klm Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Lid worden duuhhh Naam (voornaam): Klaas Marten Leeftijd: 16 Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?: Leuk, eindelijk een paar Hollanders. Wat houd je in voor de clan?: DM, FreeMode en natuurlijk GTA Races Welke GTA's heb je op de PC: GTA IV The complete edition Heb je een headset of een microfoon voor PC?: Nee, hou ik niet van. Games for Windows Live id: Gemezz(at) live DOT nl (niet mijn MSN Live account) Anders wat je nog kwijt wil: Nee
Bassieboy35 Geplaatst: 17 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Aangenomen alleen het games for windows live id is je account naam
3LOPIX Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Aangenomen alleen het games for windows live id is je account naam Welkom, en kan gebeuren z'n foutje
xyzze01 Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Lid worden graag Naam (voornaam): Kevin Leeftijd: 15 jaar Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?: wil graag met wat nederlanders online spelen en jullie hebben mooie filmpjes enzo dus ziet er goed uit! Wat houd je in voor de clan?: lekker met elkaar spelen Welke GTA's heb je op de PC: alleen GTA IV :$ Heb je een headset of een microfoon voor PC?: nee, ga ik ook niet kopen ook niet Games for Windows Live id: Xyzze01 Anders wat je nog kwijt wil: hoi
Recommended Posts