theboss100 Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2011 maar is een clan twitter en/of hyve ook niet goed zo breng je het grooter Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PunkyF00l Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2011 Lid worden Naam (voornaam): Arkadi Leeftijd: 15 Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?: Ik heb net EFlC gekocht en zoek wat mensen om te spelen. Wat houd je in voor de clan?: Een (redelijk) actief lid die eventueel video's kan maken (in-game) Welke GTA's heb je op de PC: GTA EFlC Heb je een headset of een microfoon voor PC?: Yup Games for Windows Live id: thelordofpee Anders wat je nog kwijt wil: Nope Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2011 Akardi de eerste keer dat ik die naam tegen komen (niet lullig bedoeld), maar natuurlijk ben je welkom in de clan morgen is er een RP meeting op EFLC. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PunkyF00l Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2011 Lolz, Griekse naam. Helaas kan ik op dinsdag en donderdag niet op de PC, misschien had ik dat er beter bijgezegd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2011 Meetings staan niet vast op bepaalde dagen hoor , we hebben het deze keer even op de donderdag gedaan omdat vrijdag al veel mensen weg zijn op vakantie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2011 Lid worden naam: Jeroen Leeftijd: 15 Wat is de reden waarvoor je TGGC wilt joinen? Het is een leuke en gezellige clan! Wat houdt je in voor de clan? Leuk meewerken met de spellen die we doen! Welke GTA's heb je voor de PC? GTA SA - IV - EFLC Headset? Ja GFWL: dutchkil: Anders wat je nog kwijt wilt Golden Guys zijn stoer Dit stuurde Trixxzor per PB hierbij is die aangenomen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2011 Lid worden Naam (voornaam): Myron Leeftijd: 12 Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?: omdat ik dol ben op MP IV en EFLC Wat houd je in voor de clan?: gezellig lid. Welke GTA's heb je op de PC: II,VC,SA,IV,EFLC Heb je een headset of een microfoon voor PC?: een headset,bedoel je daarmee een koptelefoon?die heb ik wel Games for Windows Live id: myroncool Anders wat je nog kwijt wil: ik ben een gezellig en leuk lid.(zonder opscheppen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2011 (bewerkt) Lid worden Naam (voornaam): Myron Leeftijd: 12 Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?: omdat ik dol ben op MP IV en EFLC Wat houd je in voor de clan?: gezellig lid. Welke GTA's heb je op de PC: II,VC,SA,IV,EFLC Heb je een headset of een microfoon voor PC?: een headset,bedoel je daarmee een koptelefoon?die heb ik wel Games for Windows Live id: myroncool Anders wat je nog kwijt wil: ik ben een gezellig en leuk lid.(zonder opscheppen) Leuk dat je joint! ik zal je meteen aan het lijstje toevoegen . Met headset bedoel ik eigenlijk microfoon of headset met microfoon erop waardoor je kan praten met anderen Bewerkt: 4 december 2011 door bassieboy35 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2011 nee die heb ik niet. Had ik wel,maar die is stuk gegaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2011 Spelen jullie ook op de PS3 Zoja: [b]Lid worden[/b] Als PS3 ook mogelijk is [b]Naam (voornaam)[/b]: Sam [b]Leeftijd[/b]: 17 [b]Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?[/b]: Ik wil graag bij een clan, en ik vind de dingen die jullie in de clan doen wel leuk! [b]Wat houd je in voor de clan?[/b]: veel leuke dingen doen en ik ben iedere dag online [b]Welke GTA's heb je op de PC[/b]: Eerst EFLC, maar mijn laptop gaf gister een BSoD en start niet meer op (Ik heb wel een PS3) Heb je een headset of een microfoon voor PC?: Nee Games for Windows Live id: - Hebben jullie waarrschijnlijk weinig aan. Mijn ID is: Samfober4- Anders wat je nog kwijt wil: Hopen dat jullie ook op PS3 zijn Ik heb GTA 4 en EFLC op de ps3!! (complete edition) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2011 Leuk dat je wilt joinen, ik heb wel een PS3 maar daar spelen we als clan niet op , er is wel libertykillerz voor op de pc. Dus weet ik niet wat je zelf wilt je kan altijd bij ons joinen ook al heb je geen games voor waar wij op spelen. Link naar libertykillerz: http://libertykillerz.nl/ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2011 Oke! Ik zoel wel een andere gang/clan! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2011 Leuk dat je wilt joinen, ik heb wel een PS3 maar daar spelen we als clan niet op , er is wel libertykillerz voor op de pc. Dus weet ik niet wat je zelf wilt je kan altijd bij ons joinen ook al heb je geen games voor waar wij op spelen. Link naar libertykillerz: http://libertykillerz.nl/ je bedoelt libertykillerz voor op de PS3 niet PC XD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JarnoG Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2011 (bewerkt) JarnoG|lid|Jarno 1969 007|nee Bewerkt: 29 december 2011 door JarnoG Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JarnoG Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2011 Lid worden Naam (voornaam):Jarno Leeftijd:12 Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?: gewoon voor de fun en een beetje lol maken Wat houd je in voor de clan?:- Welke GTA's heb je op de PC:GTA SA, IV en EFLC Heb je een headset of een microfoon voor PC?: Nee Games for Windows Live id: Jarno 1969 007 Anders wat je nog kwijt wil: Niets Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts