kuyt Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 heeft iemand hem al 100% uitgespeeld wil die dan mischien zijn save game hier neer zetten Reageren
P-Jamma Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 heeft iemand hem al 100% uitgespeeld wil die dan mischien zijn save game hier neer zetten Staan ze dan niet op de Homepage?? :blink: Je kunt ze natuurlijk ook opzoeken op Internet Reageren
PuffDawg Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 ik heb gekeken en het was oftewel de 100% savegame voor VC of het waren dooie linken en toen was ik het beu en heb ik niet verder gekeken Reageren
Baffie Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Het gaat hier over GTA3, er was een 100% savegame op gtagames.nl, nu zijn er alleen nog maar twee van 62% en 28%, ik zal eens kijken of ik een 100% savegame van GTA3 kan vinden. Ik heb er één gevonden, ik zet hem gewoon híér te downloaden, je moet hem in de map C:\...\Mijn Documenten\GTA3 User Files zetten. GTA3sf1.b Reageren
PuffDawg Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 ben je zeker dat ie werkt want bij mij werkt hij niet of komt het door het feit dat ik de realgta-mod geinstalleerd heb? kun je hem niet in de download-database van gtagames zetten? Reageren
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) ben je zeker dat ie werkt want bij mij werkt hij nietof komt het door het feit dat ik de realgta-mod geinstalleerd heb? kun je hem niet in de download-database van gtagames zetten? Als in die mod de Main.scm is verandert kan je niet meer loaden. Je moet je gebackuped files er terug zetten of gewoon GTA3 herinstaleren. En je moet het op de juiste plaats hebben gezet. Of wat voor foutmelding krijg je? Als je je GTA 3 hebt herinstaleert dan gaat de 100% Save Game wel. Bewerkt: 16 juli 2005 door Synchro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.