TekaLoca Geplaatst: 20 mei 2011 Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 De titel zegt het al Wat is jullie favoriete case (zaak) in het spel? Laat het hier achter. Ook mag je achterlaten wàt je er zo leuk aan vond/vind. Zelf is mijn favoriet (tot nu toe), ''The Fallen Idol'' omdat het redelijk moeilijk was en omdat er naar het einde toe ook wat meer actie was dan andere (tot nu toe gespeelde) cases. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 20 mei 2011 Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 (bewerkt) Beetje vroeg of niet? Vele zijn net van hun werk of school en moeten dit spel nog kopen. Maar oke. Ik ben nu bij The Fallen Idol. Ik ben nog niet zo ver omdat ik gisteren toen ik hem ook al had door de straten heen reed. Maar ik denk dat ik A Marriage Made in Heaven wel het leukste vond omdat ze steeds spannender worden. The Fallen Idol moet ik nog doen. Bewerkt: 20 mei 2011 door android Reageren
Cheers. Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 beetje te vroeg voor dit topic Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Mischien moeten jullie de hoofdpost eens herlezen. Daar zeg ik duidelijk dat je je favoriete case mag posten die je tot nu toe al hebt gespeeld. Indien je hem al uit hebt gespeeld kan je je 'all-time' favoriet posten. Helemaal niet te vroeg dus.. Reageren
Cheers. Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 (bewerkt) Mischien moeten jullie de hoofdpost eens herlezen. Daar zeg ik duidelijk dat je je favoriete case mag posten die je tot nu toe al hebt gespeeld. Indien je hem al uit hebt gespeeld kan je je 'all-time' favoriet posten. Helemaal niet te vroeg dus.. o ik dacht van alle cases sorry dan die in die schoenenzaak lekker simpel Bewerkt: 22 mei 2011 door Cheers. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Ik tot nu toe bij The Quarter Moon Murders. Maar nu ik bij Vice ben met de zaak Black Caesar.Deze lijkt me nog stoerder. Begin was simpel en verder wel leuk. La Noire is te vet voor woorden man. Reageren
Cheers. Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Change! ik vind die cases met die met die werewolf killer vind ik wel spannend (ennuh...... nee niet omdat er blote vrouwen in voorkomen) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Ik ben daar nu. Maar vond de fallen idol toch wel het spannenst en het leukst. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Ik heb hem nu uitgespeeld en zoals altijd vindt ik de slotmissie het leukst Reageren
Faenty. Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Die van homocide waar je nie moet schieten. (tweede ofzo) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Wat beteknt homocide nu eigenlijk een naam ofzo iets ? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Grappige typfout, Pwned., het is Homicide en nie Homocide. Vergis je niet. Gelukkig weet iedereen wat je bedoelt Reageren
Faenty. Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Ik krijg het gevoel dat ik die fout vaker gemaakt heb..... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Zeer vaak. Ik zei het net gewoon even Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 Is van de white killer case de persoon die vermoord word niet al eerder voorgekomen ik weet alleen niet meer waar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.