PowerPats Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 ie homocide missie waar je al die clues moest oplossen vond ik zeer vindingrijk en leuk, weer eens wat anders. was volgens mij van die BD killer. Reageren
Faenty. Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 ie homocide missie waar je al die clues moest oplossen vond ik zeer vindingrijk en leuk, weer eens wat anders. was volgens mij van die BD killer. homicide niet homOcide. Die fout heb ik zelf ook vaak gemaakt. Maarja, homicide is wel geniaal. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 Is er daarna nog een cide ofzoeits ? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 Is er daarna nog een cide ofzoeits ? Wat bedoel je hier eigenlijk mee? Ik snap je zinnen de laatste tijd niet Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 Ik ben te lam om op de iPod te typen ik bedoel een andere fase/rang/taak ofzoeits Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 na homo cide is er vice en arson Reageren
matthijseric Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Ik kan niet kiezen Quarter Moon Murders vond ik erg goed, maar ook de laatste Ad Vice-case, waar het lijkt of het krantenverhaal en de storyline bij elkaar komen en A Different Kind of War, waar alles bij elkaar komt. Prachtig einde. Reageren
Royboow Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 Ik heb nu dus echt mijn favoriet! Het is Nicholson electroplating, erg leuke case Reageren
normy66 Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 de slot missie maar wacht nu nog ff op reefer madness Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Uiteindelijk vond ik "A Different Kind Of War" de beste missie, omdat hierbij alles duidelijk wordt; de krantenartikelen, de filmpjes over de oorlog, alles. Maar ja, het is nou eenmaal de eindmissie, daar heb je dat vaker. Verder vond ik "The Quarter Moon Murders" erg goed. Een uitgebreide zoektocht, een -piep- doolhof en uiteindelijk een achtervolging maakten dit tot een hele leuke missie. Reageren
michaelvb Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Binnenkort kom reefer madness uit, lijkt me ook een toffe case! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.