.Nicole. Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 ik wilde mijn mod ongedaan maken omdat hij het niet dee en toen ik het argief rebulde stopte hij bij 55% en hoorde ik een ploingk geluidje ik keek en hij liep vast toen ik opnieuw wilde proberen en de GTA3.img lade kreeg ik dit : Wat moet ik doen??? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 (bewerkt) ik wilde mijn mod ongedaan maken omdat hij het niet dee en toen ik het argief rebulde stopte hij bij 55% en hoorde ik een ploingk geluidje ik keek en hij liep vast toen ik opnieuw wilde proberen en de GTA3.img lade kreeg ik dit : Wat moet ik doen??? Welk bestuuringsprogramma gebruik je? In Windows Vista had ik ook veel van deze k*t foutmeldingen. Soms hielp het om het bestandje op te googlen en in de juiste map te plaatsen Bewerkt: 21 mei 2011 door Sjorszzz Reageren
.Nicole. Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Ik heb vista ik heb dat bestand nu maar mijn img doet het nu wel maar me gta nog niet >>> Door Puma: Berichten samengevoegd<<< Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Misschien helpt herinstalleren en dan de mod er opnieuw inzetten Reageren
.Nicole. Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 ik heb nog wel van het hele spel een back up maar die doet het wel dus dat vind ik raar >>> Door Puma: Berichten samengevoegd<<< Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Dan heb je de mod waarschijnlijk niet goed geïnstalleerd ik heb namelijk ook Vista Reageren
.Nicole. Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 maar ik kan niet kijken of hij het weer doet Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Dan heb je de mod waarschijnlijk niet goed geïnstalleerd ik heb namelijk ook Vista In Vista wordt bijna alles verkeerd geinstalleerd, tenminste dat wordt er vaak aangegeven terwijl dat helemaal niet zo is vaak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.