.Nicole. Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Dit is mijn eerste mod . Het is een nederlandse verkeers regelaar + helm Dit zijn kledings stukken voor CJ!lees mij inbegrepen! Echte verkeersregelaar: Echte Verkeersregelaar De Download Gta Sa Verkeersregelaar Reageren
Megadreams Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Ehm het is moeilijk hierop te oordelen aangezien het simpele texture mods zijn maar het is een begin. Persoonlijk vind ik die afbeelding van ingame heel irritant je krijgt nooit de tijd om even goed te kijken omdat de afbeelding de hele tijd verwisseld. Als je een fade gebruikt had zou het vele beter zijn geweest. Reageren
.Nicole. Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Ehm het is moeilijk hierop te oordelen aangezien het simpele texture mods zijn maar het is een begin. Persoonlijk vind ik die afbeelding van ingame heel irritant je krijgt nooit de tijd om even goed te kijken omdat de afbeelding de hele tijd verwisseld. Als je een fade gebruikt had zou het vele beter zijn geweest. Okey doe ik! hoop ik teminste Reageren
Puma Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Maak gewoon aparte screenshots, zo'n animatie-gifje is wel grappig maar heel onhandig, en knip CJ uit, negen-tiende van de afbeelding is toch niet belangrijk om je mod te showen. Reageren
Mymero Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Leuke mod, mooi gemaakt, maar tog een beetje raar om altijd te hebben Reageren
CarlJohnson1998 Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 Kan je even een screenie plaatsen? Leuke opa 2/5 No Screenie - Jelle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.