GTAKevin023 Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Ey, Weet iemand nou wat het doel is van dat showroom? Is het alleen maar auto's rijden en dan komen ze in de showroom of kan je er later mee rijden?? Snap het niet helemaal. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 De naam is duidelijk genoeg. Showroom. Wat dus, zoals je zei, ga je gewoon in een auto rijden en als er dan boven je HUD komt 'Vehicle Unlocked *Merk-Type Auto*' te staan komt die in de showroom. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Waar is die showroom eigenlijk als ik vragen mag? ik ben een showroom tegengekomen maar kon daar niet in maar er zat wel een gouden handvat op. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 De Showroom kan je in-game niet vinden (het is niet iets dat je in de stad even kan gaan bezoeken). Je kan het vinden door in het hoofdmenu naar Extras te gaan en dan op Vehicle Showroom (geloof ik toch) te gaan. Daar zie je alle auto's waar je al mee gereden hebt Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Oké ik heb er al 31 ofzo maar kan de lijst niet uploaden van je Stats voor het recordboek topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.