Jump to content

Call of Duty: Black Ops Serial

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Mijn broertje zit met een irritant probleem:

Hij heeft 2 weken geleden Call of Duty: Black Ops gekocht voor de PC. Als ik hem voor mijn broertje wil installeren, moet ik eerst Steam installeren. Nadat ik daarop ingelogt was, kon ik gaan installeren. Dan vraagt hij om de serial code. Als ik die intik en verder wil gaan, gaat hij controleren of hij al gebruikt is. Daar ligt het probleem. De serial is al eens gebruikt, ik neem aan door iemand die het spel NIET gekocht heeft maar gedownload.

Nou was mijn vraag: Wat kunnen we hieraan doen? Van Activision kregen we te horen dat we het via Steam moeten oplossen, en van Steam worden we ook niet veel wijzer. Van de winkel waar het spel gekocht is(Bart Smit), krijgen we geen geld terug(Dat is verteld bij de aankoop van het spel). We moesten dan ook van de Bart Smit Activision mailen/bellen. Wat moeten we nu doen, want mijn broertje baalt al 2 weken dat hij 45 euro kwijt is door dit gezeik.

Groeten,

Indycar series.

Bewerkt: door Indycar series
Geplaatst:

Als die Black Ops al eens eerder is geïnstalleerd op een Account.

dan moet je black ops wel weer op hetzelfde account activeren he.

Staat die niet gewoon nog in de spellen lijst bij Steam?

Geplaatst:

Als die Black Ops al eens eerder is geïnstalleerd op een Account.

dan moet je black ops wel weer op hetzelfde account activeren he.

Staat die niet gewoon nog in de spellen lijst bij Steam?

Hij heeft het over dat hij op steam heeft gekocht, maar iemand via illegale wegen heeft gedownload,

met de serial die hij gekregen heeft. Ik zou eens een bericht naar steam sturen, dat ze black ops moeten activeren,

wegens dit probleem.

Geplaatst:

Neem het hoesje, plak er een papiertje op met het aankoopbewijs en je naam. Zorg er bovendien voor dat de serial code goed zichtbaar is. Neem er dan een foto van en stuur die op naar Activision/Steam.

Geplaatst:

Mijn broertje heeft hem gekocht bij de Bart Smit, niet bij Steam.

Het spel moet bij Steam geactiveerd worden. Probleem is dus zoals je al begreep dat die Serial code al gebruikt is(Niet door mij, ik installeerde het spel op dezelfde dag dat mijn broertje het kocht). Ik neem aan door iemand die hem dus gedownload heeft.

We worden van zowel Bart Smit, Activision en Steam geen steek wijzer.

Van Bart Smit moesten we contact opnemen met Activision.

Activision verwees ons weer door naar Steam.

En van Steam worden we dus gewoon geen steek wijzer van wat we moeten doen hiermee.

@Big Boss: Ik zal eens kijken of we dat kunnen proberen. Wordt vervolgd.

Geplaatst:

Vraagje , was de verpakking helemaal leeg toen je broertje hem kocht. Bart-smit is tegenwoordig lui met het nakijken of de hoesjes wel leeg zijn , en dan zijn er van die mensen die de serials overschrijven als die nog in het hoesje zitten. (mocht dit het geval zijn controleer dan van te voren even de hoesjes , of vraag dat als de code niet werkt je terug kan komen)

Dan krijg je dit soort conflicten.

Het beste wat je kan doen is wat Big Boss , vertelde. Want alleen Steam kan dit probleem oplossen.

Geplaatst:

Vraagje , was de verpakking helemaal leeg toen je broertje hem kocht. Bart-smit is tegenwoordig lui met het nakijken of de hoesjes wel leeg zijn , en dan zijn er van die mensen die de serials overschrijven als die nog in het hoesje zitten. (mocht dit het geval zijn controleer dan van te voren even de hoesjes , of vraag dat als de code niet werkt je terug kan komen)

Dan krijg je dit soort conflicten.

Het beste wat je kan doen is wat Big Boss , vertelde. Want alleen Steam kan dit probleem oplossen.

Die CD + Boekje etc. zijn erin gedaan na betaling, er zat niks in de hoes zelf. Ik zal morgen eens kijken of ik dan Steam kan mailen met die afbeelding, en kijken of ze dan wel kunnen/willen helpen.

Geplaatst:

Bump

Iedereen bedankt! Ik heb het spel nu wel kunnen installeren, na wat hulp van Steam. Ze hebben er wel hun service op orde, kunnen andere bedrijven nog wat van leren :tu:

Er mag wel een :slotje: op.

Groeten,

Indycarseries

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...