jordytwello Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Ik heb sa:mp geinstalleerd en als ik dan een server in ga staat er joining to ................(ip adres) En dan wordt je toegelaten maar vanaf dan zit het spel vast. Hoe kan dat ik heb san andreas gedowngraded van V 2.0 naar V 1.0. Reageren
Megadreams Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 (bewerkt) Heb je een mod geïnstalleerd? P.S: Dit hoort in het San Andreas Multiplayer sub-forum. Bewerkt: 21 mei 2011 door Megadreams Reageren
vice Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Als je Vista of 7 hebt moet je proberen om SA:MP als administrator uit te voeren (moet ik ook altijd doen omdat ik ook een kleine mod heb die het spel doet vastlopen als ik daarbij in de buurt kom). Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Geplaatst: 21 mei 2011 Komt door CLEO mods had ik ook. Reageren
Puma Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Verplaatst naar het goede subforum. Als SA-MP crashed, dan ligt dat waarschijnlijk aan geïnstalleerde mods. Installeer GTA: San Andreas opnieuw, zodat je een schone installatie zonder mods hebt, en gebruik die installatie voor SA-MP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.