Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben een eiland aan het maken in LAw.IPL

Nu heb ik het eiland zo als ik wil hebben, alleen zou ik graag een save house erop willen.

Er staan al huizen op maar ik zou graag gewoon een save plek willen. Er hoeft dus geen huis bij.

Alleen een plek waar je kan saven.

Ik hoop dat jullie het begrijpen.

Bewerkt: door Cheating-nl
Geplaatst:

Topic verplaatst naar "III-era modding hulp": dit hoort namelijk niet in de showroom thuis.

Het is niet duidelijk wat je wilt en niemand zal je zo ook helpen, als je zo onduidelijk bent.

Geplaatst:

Ik denk dat hij bedoelt dat hij een Save plek wilt in of bij een van de huizen die hij heeft gecreëerd.

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Vet is dat he, ik heb ook mijn eigen eiland gecreeerd, heb ook een brug erbij gemaakt, is toch wat handiger, ik ben blij dat jij de vraag stelde over het game-saven, want ik was er ook nog naar opzoek, heb alleen geen huisjes eropstaan, voor alsnog dan, ik bedoel een vakantiehuis kan nooit kwaad natuurlijk:D

Heb ook een motor gemaakt sinds kort, die veel te hard gaat, dus heeft lekker veel zin zegmaar, onbestuurbaar;)maar met een aanloopje zit ik ook zonder die brug dus op het eiland;) ik download hier al mijn zooi... aanrader:D

Laat trouwens nog even weten hoe dat werkt met die safe-housjes... zou handig zijn;)

Geplaatst:

mja mensen die niet kunnen verstaan, gwn goed doorlezen en proberen te begrijpen wat die bedoelt, ik versta hem al meteen hoor dus ...

en het antwoord ivm save plekje, daarvoor is geklooi met main.scm voor nodig met Sanny Builder programma, scripten dus maar als het aangepast is dan is een nieuw spel vereist dus je oude savegames gaan niet meer werken

maar het kan zijn dat via cleo script een mogelijkheid is om te save icoon neer te zetten, misschien vragen aan Dutchy3010 naar mijn mening is die een redelijk pro ivm cleo scripten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...