Jump to content

GTA 4 EFLC reïnstall


reinbertio

Recommended Posts

Ik heb een tijdje terug GTA 4 EFLC verwijderd van mijn pc. Echter tijdens de deïnstallatie crashte mijn pc. Toen ik 'm weer aan de gang had bleek GTA 4 EFLC deels nog op de pc te staan, maar ik kon 'm niet meer verwijderen. Toen heb ik wat er nog op stond handmatig verwijderd.

Een tijdje terug wilde ik 'm weer installeren, maar er stond enkel in het menu: reïnstall. Dus probeerde ik dat. Het ging vrij snel, maar uiteindelijk stond er geen EFLC op de pc en in het menu nog steeds reïnstall. Zou dit een registerfoutje kunnen zijn. Dat daar nog dingen instaan van toen?

(mocht het komen door een illegale versie. De versie die erop stond was illegaal, maar ik vind het spel zo goed dat ik het alsnog heb gekocht en nu wil ik dus de legale installeren)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan, als je het mij vraagt, bij de top 10 van meest slechte adviezen ooit. Een defecte savegame zou pas problemen aangeven bij het daadwerkelijk opstarten van het spel. Aangezien hij het niet eens geïnstalleerd krijgt staat de savegame hier volledig buiten.

@TSér; misschien is er iets defect aan je CD'tje? Geeft hij het normale menu wel gewoon aan bij een andere PC?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien niet opgelet, Hayte? Hij geeft aan eerst de illegale versie te hebben gespeeld, en probeert nu de legale versie werkend te krijgen. Lijkt me wel dat savedata daar een interruptie kan geven, nietwaar?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, natuurlijk niet. Een savegame is een savegame. Als hij hem niet eens geïnstalleerd krijgt ligt het duidelijk genoeg niet aan de savegame.

@Reinberto; staat IV trouwens nog wel in de "Een programma verwijderen" setup geval ding van Windows (Vista)?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, natuurlijk niet. Een savegame is een savegame. Als hij hem niet eens geïnstalleerd krijgt ligt het duidelijk genoeg niet aan de savegame.

@Reinberto; staat IV trouwens nog wel in de "Een programma verwijderen" setup geval ding van Windows (Vista)?

Hij staat inderdaad nog in die lijst van verwijderen. Ook als ik 'm dan weer probeer te verwijderen zegt 'ie dat het weg is, maar vervolgens blijft EFLC in de lijst staan.

Ik heb 'm al op andere pc's geprobeerd: daar werkte het gewoon goed

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is het een register probleem. Weet je zeker dat je niet ergens nog overblijfselen hebt van je GTA IV set up? Ook niet iets van de oude torrent over of zo? Het lijkt me sterk dat dit invloed er op heeft, maar toch. En je weet zeker dat alle "Rockstar Games" en "GTA IV" en "Grand Theft Auto" gerelateerde register codes weg zijn?

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is het een register probleem. Weet je zeker dat je niet ergens nog overblijfselen hebt van je GTA IV set up? Ook niet iets van de oude torrent over of zo? Het lijkt me sterk dat dit invloed er op heeft, maar toch. En je weet zeker dat alle "Rockstar Games" en "GTA IV" en "Grand Theft Auto" gerelateerde register codes weg zijn?

`

EDIT: Ik heb inmiddels het spel helemaal kunnen verwijderen met het programma Revo Uninstaller. Die heeft namelijk ook alles uit het register verwijderd.

Inmiddels ben ik het aan het installeren... ben benieuwd of het nu werkt

Bewerkt: door reinbertio
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...