Tommy17nl Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 ik ben in de legerbasis geweest, maar daar stond geen hydra..waar kn ik deze wel vinden?!
Renne Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Laten we eens kijken in de walktrough: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...cles&name=hydra Zo.
Tommy17nl Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 ja maar daar staat: na bepaalde missie...welke missie is dat?!
Renne Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 De meeste krijg je na de missie vertical bird en die in Ls krijg je als je het 100%.
Fleshreaper Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 of je spawned hem gewoon met cheats weet je ook wel handig haha P.s ben geen die hard cheater maar heb sa al uitgespeeld zonder cheats dus nu kloot ik lekker rond
Hi-duh2 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 ik heb de hydra gewoon bij mun vliegveldje staan nadat je de laaste missie voor toreneo hebt gedaan de missie waarbij je da vliegtuig jat staat ie gewoon op je vliegveld die missie komt als je missie kan doen bij mad dogs crib
Studio Salamanca Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 tik gewoon jumpjet in en hoppaa wat staat daar voor je neus? juist! een hydra
Samael Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 bij de legerbasis is een vliegveld, daar staan er een stuk of drie
Tha CheatMaster Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 bij de legerbasis is een vliegveld, daar staan er een stuk of drie Kijk eens naar zijn eerste bericht... ik ben in de legerbasis geweest, maar daar stond geen hydra..waar kn ik deze wel vinden?!
Joriz Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Waarom moet je een topic van 2 jaar geleden omhoog halen? Jij bent hier tevens geen moderator om met slotjes te gaan gooien. Dit topic had namelijk nooit op slot gehoeven als jij er mert deze niet echt zinvolle informatie op gaat reageren.
Recommended Posts