selwin19 Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Hallo. ik heb een spel gekocht van Euro Truck Simulator. maar nu wil hij niet installeren. ik heb windows vista, en alles wat deze spel nodig heeft zit op mijn pc. kunnen jullie mij helpen? met vriendelijke groet Selwin19. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Waarom wil ie niet installeren? Geeft ie een error ofzo? Kortom: Wees eens iets duidelijker Reageren
selwin19 Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 hij geeft niks aan, als ik op installeren druk, dan gaat de installatie weg en laad hij niet meer Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Installatie als Administrator uitgevoerd? Reageren
selwin19 Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 nee dat heb ik nog niet geprobeerd. maar hoe moet dat? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Ga naar je CD-drive. Daar staat iets van setup.exe, install,exe of iets dergelijks. Klik dan met je rechtermuisknop op de .exe en selecteer: Als administrator uitvoeren Reageren
BoerTijger Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Ik neem aan dat je hem dus illigaal hebt, want legale ETS installatie's doen het gewoon vloeiend. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Als ie illegaal is mogen we je niet helpen! Reageren
Sublime Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Ik neem aan dat je hem dus illigaal hebt, want legale ETS installatie's doen het gewoon vloeiend. Het is wel windows Vista he, ik bedoel als het daar niet op werkt hoeft het niet meteen illegaal te zijn ... Reageren
selwin19 Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Het spel heb ik uit het winkel gekcht, en nee natuurlijk niet ik heb het niet illegaal Ik denk dat ik een nieuwe spel moet kopen uit de winkel. Want eerst deed hij het wel. Maar ik had het perongeluk verwijdert, eb nu wil hij niet meer installeren. >>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gelieve in het vervolg de "bewerken" knop te gebruiken.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.