Zombiespeed Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Hallo,na deze missie 20x over nieuw te hebben gedaan op de PS2 lukt het me nog steeds niet, enige tips? Telkens bij de getaway gaat de motor stuk Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Schiet eers de motors kapot en daarna pas de auto's dat is het belangrijkst hoe ik hem heb gehaald en kijk anders dit filmpje maar even misschien helpt dat ook: Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Gewoon alles kapot knallen heb ik ook gedaan en in 1x gehaald op PS2 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Ik schoot vooral op de bestuurders van de voertuigen. Immers, als die dood gaat komt het voertuig je ook niet meer achterna. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 22 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Volgens mij ligt t bij mij ook aan de controller, die stick kan je niet echt zachtjes bewegen, dus ik zit eingelijk in het rond te sprayen met dat ding Reageren
myron.b Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 gewoon wat biglifeRPG al zei alles om je heem stuk schieten,iemand van school zei dat je eerst die motors moest pakken en dan de auto's.ik heb het spel al uitgespeeld . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.