Davedavy Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 (bewerkt) Ik wil graag een Iphone kopen , maar niet te veel uitgeven dus dacht ik aan de iphone 4, maar binnenkort komt de iphone 5 , is de iphone 4 dan goedkoper of..? Bewerkt: 25 mei 2011 door Davedavy Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 (bewerkt) Waarom zet je dit bij beeld en geluid? de iphone 3 is ook al wel verouderd. Bewerkt: 22 mei 2011 door tonystarkiv Reageren
Sharingan Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 (bewerkt) Ik wil graag een Iphone kopen , maar niet te veel uitgeven dus dacht ik aan de iphone 3, maar binnenkort komt de iphone 5 , is de iphone 4 dan goedkoper of..? De iPhone 5 is nog niet eens aangekondigd, maar naar verwachting wordt het toestal rond eind juni begin juli aangekondigd, en in september in de winkels ligt. Maar als je een iPhone wilt kopen, zal je toch minimaal 350 euro uitgeven. Dan heb ik het over de iPhone 3G(S). Voor de iPhone vier ligt de prijs iets hoger. Trouwens zou ik zelf niet voor de 3G(S) gaan, ik had deze afgelopen zomer gekocht (400 euro) en toen mijn abbo afliep ben ik voor de iPhone 4 gegaan. En deze is een stuk sneller. Vooral met multitask is dat handig. De 3G(S) heeft daar iets te weinig werkgeheugen voor vindt ik. Trouwens, als je deskundig advies wilt, kun je hier je vraag nogmaals stellen. Ook kun je er terecht voor alle nieuwtjes omtrent Apple en iPhones! Bewerkt: 23 mei 2011 door Giggity Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Ik heb wel gehoord van Iphone 4 gebruikers dat ze hem minder fijn/slechter vinden dan de Iphone 3. Reageren
Davedavy Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Sorry ik maakte een fout Met iPhone 3 bedoel ik 4 . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.