cavorpa Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Hallo Ik ben bezig met me pc de modden. Maar wil me product code gewoon blijven gebruiken Maar men vraag is waar zit de product code geregresteerd. Op de moederbord, of ergens anders alvast bedankt Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 ? Als je niets kapot maakt blijft alles werken. Registratieproblemen kun je alleen hebben met software. Reageren
cavorpa Geplaatst: 23 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Ik en bezig met me pc aan het modden Zoals: Een nieuwe moederbord meet werkgeheugen nieuwe proseccor etc. Bij die pc heb ik bij het begin een product key gekregen. Kan ik die dan nog gebruiken. Waarstaat die code geregristeerd Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Je bedoel zeker zon windows sticker aan de zijkant van je computer? Met een code erop.. Dat is voor windows(duh + lol) en kan je altijd gebruiken, maakt niks uit wat je aan je pc veranderd. (Of je verneuqt hem zo hard dat hij windows niet meer aan kan, maar dan moet je wel heel slecht bezig zijn ) Reageren
ArticLight Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Bij een dergelijke grote hardware ingreep zoals nieuw moederbord, werkgeheugen, processor en videokaart lijkt me het niet verkeerd, om niet te zeggen vrijwel noodzakelijk om een nieuwe Windows installatie uit te voeren. Anders kom je in de problemen met drivers. Microsoft wil wel eens moeilijk gaan doen als je dan je key opnieuw probeert te gebruiken. In dat geval moet je ze even opbellen en zeggen dat een virus je computer gesloopt heeft en je daarom even opnieuw Windows wil installeren. Als je zegt dat je een hardware upgrade gedaan hebt willen ze namelijk wel eens zeggen dat je dan een nieuw systeem hebt, en dus ook een nieuwe productkey moet kopen. Reageren
cavorpa Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Bij een dergelijke grote hardware ingreep zoals nieuw moederbord, werkgeheugen, processor en videokaart lijkt me het niet verkeerd, om niet te zeggen vrijwel noodzakelijk om een nieuwe Windows installatie uit te voeren. Anders kom je in de problemen met drivers. Microsoft wil wel eens moeilijk gaan doen als je dan je key opnieuw probeert te gebruiken. In dat geval moet je ze even opbellen en zeggen dat een virus je computer gesloopt heeft en je daarom even opnieuw Windows wil installeren. Als je zegt dat je een hardware upgrade gedaan hebt willen ze namelijk wel eens zeggen dat je dan een nieuw systeem hebt, en dus ook een nieuwe productkey moet kopen. Dat vind ik nou een goed antwoord ik zla het zeker gaan doen 1 klein vraagje Die prudct code die microsoft dan geeft kan ik die dan altijd gebruiken voor die(Met nieuwe hardware) pc Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Die prudct code die microsoft dan geeft kan ik die dan altijd gebruiken voor die(Met nieuwe hardware) pc Ja, je hele leven Reageren
cavorpa Geplaatst: 26 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Die prudct code die microsoft dan geeft kan ik die dan altijd gebruiken voor die(Met nieuwe hardware) pc Ja, je hele leven Das mooi Aleen voor de Windows xp of vista of 7 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Die alle 3. Voor ouder dan windows xp weet ik het niet. Maar ik neem aan dat je geen windows 95 meer gebruikt Reageren
cavorpa Geplaatst: 26 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Die alle 3. Voor ouder dan windows xp weet ik het niet. Maar ik neem aan dat je geen windows 95 meer gebruikt hahah windows 95 op een gemoode pc Uuuuhm,, Maar dankjewel allemaal De topic kan gesloten worden!!!!! Reageren
Hayte Geplaatst: 27 mei 2011 Rapport Geplaatst: 27 mei 2011 Die prudct code die microsoft dan geeft kan ik die dan altijd gebruiken voor die(Met nieuwe hardware) pc Ja, je hele leven Faut. Officieel gezien niet. Die licentie code is, in het geval van een OEM licentie (dus eentje die je bij je pc kreeg), geldig voor koppeling met één moederbord (en daarna 3 hardware veranderingen), en in het geval voor een retail versie is deze, als ik het goed heb, goed voor drie aparte koppelingen met moederborden. Maar soms willen ze nog wel een nieuwe pc goedkeuren als je zegt dat je een nieuw mobo nodig had omdat de oude defect is geraakt en de hardware niet te veel verschilt. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 27 mei 2011 Rapport Geplaatst: 27 mei 2011 Ik heb vaak zat xp, vista en 7 op andere pc's geinstalleerd, nog nooit problemen mee gehad. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 mei 2011 Rapport Geplaatst: 27 mei 2011 De sticker op de zijkant van je computer is een OEM sticker. http://nl.wikipedia.org/wiki/Original_equipment_manufacturer Als je bepaalde hardware vernieuwd kan het dus voor komen dat je serie nummer vermeld op de OEM sticker niet meer werkt. Hou er rekening mee dat een OEM vaak goedkoper is en deze zich kan binden aan de hardware die je hebt. Een OEM kan je daarom ook maar 1 keer gebruiken. Een retail kan je echter meerdere keren gebruiken. Let wel op wat je dus aanschaft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.