Jump to content

GTA IV Draait niet lekker


Dreamsszz

Recommended Posts

Hallo mensen.

Ik heb GTA IV en die wou ik is gaan spelen op me pc.

Ik heb een probleem GTA IV loopt niet lekker. het beeld is ook niet al te mooi & loopt sloom.

het spel loopt vast nadatje de intro missie heb gedaan als je huis uitstapt dat je zo introductie krijgt van een hotdog kraam enzo. dan loopt hij vast. Ik baal hier best van. want ik zou graag willen modden :dans:

hier zijn mijn specs.

moederbord: ASUS P7P55D EVO

Processor : Intel®Core i7 860 @ 2,88GHz (ocata Core) ( kloksnelheid 2801MHz )

Geheugen: 4086MB RAM DDR 3 ( Corsair )

Hardeschijf: 931,41GB & 710,00GB

Videokaart: Nvdia Geforce GTS 250 ( 1024MB )

Besuringsstyeem: WIN7 Home Prem ( service pack 1 )

Can anbody help me:D?

Link to comment
Delen op andere websites

Grafische kaart is sterk verouderd. Verder is het systeem prima. Ik raad je een GTX 460 aan, als je graag bij nVidea wil blijven. Veel kracht voor die prijs.

Zijn grafische kaart is sterk genoeg om GTA IV te spelen, zijn processor verdient een veel betere kaart, maar dat is zeker niet de oorzaak van zijn probleem.

Heb je de nieuwste patch (1.0.7.0) al geïnstalleerd? Heb je dit probleem ook als je het spel opstart in -safemode (meer info)?

Link to comment
Delen op andere websites

Het spijt me, omdat dat ruimschootst het slechtste onderdeel was nam ik klakkeloos aan dat dat t wel zou zijn :$

Als aanvulling op Hanneswasco zou je ook nog kunnen proberen je grafische drivers en directX te updaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het spijt me, omdat dat ruimschootst het slechtste onderdeel was nam ik klakkeloos aan dat dat t wel zou zijn :$

Als aanvulling op Hanneswasco zou je ook nog kunnen proberen je grafische drivers en directX te updaten.

haha ik dacht al :puh: mijn kaartje is niet zo heel denderend maar kan vast wel GTA IV draaie. ik zal mij drivers ff update en directX is al 11.0 dus dat zit denk ook wel goed maar tog bedankt:d

voor de reactsie's :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...