GTA_K Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Hallo iedereen, Ik had een vraagje hoe je vanuit je auto of te voet snel een auto kan laten ontploffen. Zijn er bepaalde onderdelen op de auto waar je het beste op kunt mikken op de banden na. En hoe je makkelijk kan mikken als je drive-by's doet vanuit je autoraampje op de bestuurder van de andere auto, omdat die dan meestal weer snel wegrijdt. Bijvoorbeeld bij de vigliante missies. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 In de missie Nines and AK's leer je dat een voertuig ontploft wanneer je schiet op de benzinetank (meestal op de zij-achterkant). Ik betwijfel of dit ook lukt als je in een voertuig zit, maar het is het proberen waard. Reageren
520860 Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Na het invoeren van de cheat OUIQDMW kun je vrij richten vanuit een auto. Dat gaat niet zo soepel als in GTA IV maar het werkt wel. Je kunt ook je skills met een Tec-9 of Micro SMG tot 100% trainen: dan schiet je sneller en als je te voet heb je er dan twee van. Tip: om aan veel munitie te komen start je bij Ammu-Nation de Shooting Range-missie en annuleer je deze gelijk weer. Dan heb je het dubbele aantal kogels. Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 We gaan hem geen cheaten aanleren he. Maar je kan proberen wat Hanneswasco zei (wat ik overig ook niet weet of het werkt als je in een voertuig zit) en anders zal je toch echt het geduld moeten hebben om een tijdje tegen de andere auto te schieten tot deze vuur vat. Reageren
GTA_K Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Bedankt voor alle tips. Ik heb dat met op de benzinetank van het voertuig schieten al geprobeerd te voet. Maar dat is me alleen in die missie nog maar gelukt Dan denk ik dat er niets anders op zit dan vaak te schieten of cheaten Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Rammen helpt ook veel dan stopt hij even en schiet je erop. Reageren
wouter1998 Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 Neem een motor en rijd achter een auto aan. Schiet erop met een goed wapen (zoals die 2 lichtgrijze pistolen want die schieten snel) Blijf schieten totdat de motor verbrand. Rijd weg en kijk achter je, BOEM!!! Met een auto zal dit niet lukken, zelfs als je Q of E drukt om naar links of rechts te kijken (en te schieten). Dan heb je niet genoeg tijd om de hele auto te schieten want hij rijd weg en je moet mikken en goed rijden zonder te botsen, dit gaat niet samen. Anders, rem op een rijstrook, wacht tot er een auto aankomt en schiet op de gastank. Je krijgt wel altijd een wanted level! Probeer de cheat AEZAKMI, dan heb je geen last van politie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.