azlef Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 hoi iedereen ik heb 2 vragen vraag1: Hoi weet iemand waar aan ik kan zien welke versie ik heb van gta san andreas want ik zou het graag willen weten zo dat ik de juiste mod's instaleer anders heb ik mischien probleemen ps.ik heb het doosje van dat spel niet vraag2: Ik heb gistere avond de gta alien city mod geinstaleert en als ik het probeer te openen dan krijg ik eerts zo een zwart scherm en dan een grijs of een soort van groen scherm en dan pas krijg ik een bericht van dat gta alien city niet werkt en al. Zou ik iets fout gedaan hebben ofzo of zou het liggen aan mijn versie van gta san of heb ik iets verkeers gedaan ofzo ps.dat spel is leeg ik heb er geen een mod op geistaleert en er is ook geen save game ofzo Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Simpel bij het "new game", "load game" etc scherm zie je vanonder het versie nummer staan wanneer deze niet v1.0 is. Van de Alien City mod denk ik dat je hem oftewel niet goed geïnstalleerd hebt of dat je hem installeerde op v1.01 of v2.0 die je niet kan modden. Je zal dan moeten downgraden. Reageren
azlef Geplaatst: 23 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 raar ik zie van onder niks das gwn zwart en van boven zie ik allen die tekeningen en al en ik weet bijna zeker dat ik geen v1 heb en ander mod's werken wel zo als n00b mode en al maar aleen die mod werkt niet maar ik heb dat spel met al die mod's heb ik gewist en heb het spel opnieuw uit het .rar bestand gehaalt en heb er nog een spel uitgehaalt bij de een heb ik aleen noob mode en cleo3 geinstaleert en bij de ander aleen gta alien city Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Zozo gedownload he? Dat heb je namelijk net verklapt met die .rar helaas mag ik je nu niet meer helpen en kan de oorzaak liggen aan het feit dat het een gedownloade versie is. Reageren
azlef Geplaatst: 23 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 goed gevonden goedzo maar nu weet ik nog steets niet welek versie ik heb maar egt ik meen het goed gevonden ik vind da gij een prijs verdient voor de beste spuer neus Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 goed gevonden goedzo maar nu weet ik nog steets niet welek versie ik heb maar egt ik meen het goed gevonden ik vind da gij een prijs verdient voor de beste spuer neus :klap: :klap: dat heeft hij goed gevonden eh. We mogen je niet meer helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.