Jump to content

Samp server help


gamermax

Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik ben vanmiddag bezig geweest om een samp server aan de gang te krijgen, en dat lukt ik heb port 7777 udp en 7777 tcp geforward, afijn ik kijk in samp of de server werkt en ja dat doet i maar zodra ik mijn ip aan andere geef dan staat mijn server op "Retrieving Info" Weet iemand want het probleem is?

Groetjes Max

Link to comment
Delen op andere websites

Veel voorkomend je zal waarschijnlijk het intern ip hebben gegeven (192...) of het localhost ip (127.0.0.1). Je zal je externe IP moeten geven die je bv hier kan zien.

Dus wat moet ik nu doen? en idd mijn ip server is 127.1.1.0:7777

Gr.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar www.watismijnip.nl bovenaan zie je je werkelijke IP staan van jou netwerk. Deze moet je dus naar je vrienden sturen inplaats van 127.0.0.1, enkel jij kan via 127.0.0.1 connecten wat staat voor localhost dus lokaal en dat is enkel jou computer.

Link to comment
Delen op andere websites

Hosted list is betalen bij serverffs en voor in de internet lijst moet je in server.cfg announce op 1 zetten. Het kan gebeuren dat jijzelf je server niet op je externe ip ziet maar andere wel probeer dat eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Hosted list is betalen bij serverffs en voor in de internet lijst moet je in server.cfg announce op 1 zetten. Het kan gebeuren dat jijzelf je server niet op je externe ip ziet maar andere wel probeer dat eens.

Ok ik ga vanmiddag de annouce op 1 zetten, maar ik snap het gedeelte niet van externe ip ziet, wat houd dat dan in?

wat moet ik dan wel proberen?

Alvast Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet je externe IP? (www.watismijnip.nl) geef deze gewoon aan een vriend (+ de poort waarschijnlijk bij jou ingesteld op 7777) en laat hem zien of hij online is jij ziet het niet altijd bij jezelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet je externe IP? (www.watismijnip.nl) geef deze gewoon aan een vriend (+ de poort waarschijnlijk bij jou ingesteld op 7777) en laat hem zien of hij online is jij ziet het niet altijd bij jezelf.

Het werkt nog steeds niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zijn de poorten dicht of nog niet ingesteld in de firewall.

Zijn wel open 7777 tcp en 7777 UDP :\ alleen krijg ik ze niet voor elkaar in my ip zelf op internet, ik heb een speedtouch 780 L ofzo, maar als het in firewall is teogevoegd dan is het toch gelijk aangepast in je router of heb ik dat nou verkeerd?

Bewerkt: door gamermax
Link to comment
Delen op andere websites

maar als het in firewall is teogevoegd dan is het toch gelijk aangepast in je router

Nee

of heb ik dat nou verkeerd?

Ja.

Kijk op de site portforward.com om te zien hoe je dat doet voor jouw merk van router.

Mijn router staat er niet tussen :S wat nu?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het type er niet direct bij staat kun je altijd bij eenzelfde soort type kijken (bijvoorbeeld Speedtouch780v6). Wellicht zijn de configuratiepanelen gelijk aan elkaar.

Zou iemand het dan kunnen uitleggen hoe het moet want dat in port nogwat wat ik moest downloaden staat er niet tussen en de 780V6 is niet hetzelfde, ik kan het misschien uitleggen met een paar screens want als ik em moet bij stellen in de router dan moet ik 2 iets invullen maar daar snap ik de ballen niet van

alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...