freack Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 hallo ik heb al auto's en kleding gemod maar zou nu graag een een map willen modden,maar ik weet niet hoe ik daar aan moet beginne. kan er mij iemand helpen met het modden van een map? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Dat is niet zo moeilijk hoor dat gaat gewoon hetzelfde alleen moet je een iets andere map aan klikken dan bijvoorbeeld 'vehicles' Reageren
freack Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Dat is niet zo moeilijk hoor dat gaat gewoon hetzelfde alleen moet je een iets andere map aan klikken dan bijvoorbeeld 'vehicles' ja maar wat moet ik dan juis aanklikken? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Weet ik zo gauw niet meer uit me hoofd dat staat wel in het readme bestand als het goed is Reageren
freack Geplaatst: 1 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Weet ik zo gauw niet meer uit me hoofd dat staat wel in het readme bestand als het goed is ja heb ik gelezen maar snap ik niet Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Ok: Computer> boot C> program files> rockstar games> Grand theft auto IV> pc>models>cdimages als het goed is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.