3LOPIX Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 (bewerkt) Als ik gewoon aan het spelen ben, (San Andreas en op SA:MP) Ben ik bezig met rondlopen en dan verdwijnen bijvoorbeeld de muren en bomen of andere dingen en gaan dan weer opnieuw laden en dat steeds weer. het is nogal iritant om zo te spelen, Dus ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Vriendelijke groeten van: "Xezel" Bewerkt: 25 mei 2011 door VWO-er lettertype normaal gemaakt Reageren
Megadreams Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Heb je een mod geïnstalleerd? Je zou ook San Andreas kunnen herinstallen. Reageren
3LOPIX Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Natuurlijk heb ik een mod geinstaleerd, Ik heb er denk ik wel meer dan 100-200 Maar ik denk dat het héél misschien daar aan kan liggen. Ik meld het wel of het is gefixt door de mod ongedaan te maken of dat het nogsteeds niet werkt. En is het een fout als de mod niet goed werkt of kan het ook als de mod wel werkt? >>> Door VWO-er: Dubbelposts samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop onderaan je bericht om een bericht aan te passen.<<< Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Denk dat het aan de mod ligt. Reageren
Megadreams Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 De reden is de bekende "mod" bug die optreed wanneer je te veel mods hebt geïnstalleerd. Er bestaat echter wel een fix voor die je op internet even moet zoeken. Reageren
Basssss Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Als je veel mods installeert, moet je altijd opletten of ze elkaar niet overlappen. Bijvoorbeeld twee mods die dezelfde file aanpassen. Dan raakt de oude half buiten werking omdat de nieuwe daarvoor gezorgd heeft door de file te overschrijven. Dit kan voor problemen zorgen. Ook kan het zijn dat je mods hebt geïnstalleerd die die bug er standaard al hebben inzitten. (Expres of per ongeluk, beide kan.) Als je het echt heel erg irritant vind kun je beter het hele spel herinstalleren, om vervolgens alleen de leukste mods er weer terug in te zetten. Reageren
3LOPIX Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 (bewerkt) Dus of ik uninstal de laatste mod die ik heb geinstaleerd of ik instaleer me hele GTA San Andreas en moet opnieuw alle mods instaleren? Ik had er de vorige keer bijna 1½ uur over gedaan om al me mods opnieuw te doen en toen waren het wel minder dus als ik moet doen duurd het lang o.O Bewerkt: 25 mei 2011 door Xezel Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 In jouwn geval zal ik de laatste eerst verwijderen mocht het dan nog steeds zo zijn zou ik daarna het spel herinstalleren. Reageren
Megadreams Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 (bewerkt) Of je doet zoals ik zei en zoekt die fix voor de "te veel mods" bug. Bewerkt: 25 mei 2011 door Megadreams Reageren
3LOPIX Geplaatst: 26 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Ik ben bang dat ik maar gewoon me GTA San Andreas opnieuw ga instaleren. Reageren
3LOPIX Geplaatst: 28 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 Bedankt voor jullie hulp, Me GTA San Andreas doet het weer helemaal perfect. Heel erg bedankt voor de moeite. En alsjeblieft. Vriendelijke groeten van: Dennis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.