Jump to content

Objecten blijven opnieuw laden,


3LOPIX

Recommended Posts

Als ik gewoon aan het spelen ben, (San Andreas en op SA:MP)

Ben ik bezig met rondlopen en dan verdwijnen bijvoorbeeld de muren en bomen of andere dingen en gaan dan weer opnieuw

laden en dat steeds weer.

het is nogal iritant om zo te spelen,

Dus ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Vriendelijke groeten van:

"Xezel"

Bewerkt: door VWO-er
lettertype normaal gemaakt
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk heb ik een mod geinstaleerd,

Ik heb er denk ik wel meer dan 100-200 :puh:

Maar ik denk dat het héél misschien daar aan kan liggen.

Ik meld het wel of het is gefixt door de mod ongedaan te maken of dat het nogsteeds niet werkt.

En is het een fout als de mod niet goed werkt of kan het ook als de mod wel werkt?

>>> Door VWO-er: Dubbelposts samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop onderaan je bericht om een bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als je veel mods installeert, moet je altijd opletten of ze elkaar niet overlappen. Bijvoorbeeld twee mods die dezelfde file aanpassen. Dan raakt de oude half buiten werking omdat de nieuwe daarvoor gezorgd heeft door de file te overschrijven. Dit kan voor problemen zorgen. Ook kan het zijn dat je mods hebt geïnstalleerd die die bug er standaard al hebben inzitten. (Expres of per ongeluk, beide kan.) Als je het echt heel erg irritant vind kun je beter het hele spel herinstalleren, om vervolgens alleen de leukste mods er weer terug in te zetten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus of ik uninstal de laatste mod die ik heb geinstaleerd of ik instaleer me hele GTA San Andreas en moet opnieuw alle mods instaleren?

Ik had er de vorige keer bijna 1½ uur over gedaan om al me mods opnieuw te doen en toen waren het wel minder dus als ik moet doen duurd het lang o.O

Bewerkt: door Xezel
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...