ikt Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 (bewerkt) Hallo. Ik wil graag een mobieltje unlocken. Het probleem is dat het a) een zeer oude telefoon is b) de provider van naam is veranderd c) ik het originele pre-paid nummer niet bij de hand heb. De eerste twee problemen zijn niet zo heel erg van invloed, Libertel is Vodafone geworden en het IMEI-nummer herkent Vodafone gewoon. Ik heb jammer genoeg niet meer het originele nummer van de telefoon, dus zou het werken als ik gewoon een ander nummer invoer? Ik zou misschien ook het oude telefoonboekje van ons kunnen doorspitten, maar het nummer is al jaren buiten gebruik. Danku. Bewerkt: 25 mei 2011 door ikt Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 It had ik ook weet je je accountnaam er nog van? Reageren
ikt Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 ...accountnaam? Ik betwijfel of er rond 2000 een Vodafone-site was met alle support die ze nu hebben Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Er moet er als het goed een zijn Reageren
flippie13 Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Langs een telefoonturk die het voor 'n tientje doet Reageren
ikt Geplaatst: 26 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 (bewerkt) Grote kans dat die niet weet wat dit ding doet. Ook een zeer grote kans dat ik niet ga betalen, dit ding kost nu minder dan het kost om te unlocken Edit: Gelukt, telefoonnummer was niet nodig. Bewerkt: 26 mei 2011 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.