Jump to content

Youtube filmpjes doen het niet meer


GTA_K

Recommended Posts

Hallo iedereen.

Ik heb een probleem en dat is dat op mijn computer Youtube filpjes niet meer laden.

Vroeger deden ze dat altijd wel, maar sinds een tijdje niet meer. :{

Ik gebruik windows XP en Google Chrome, ik heb het ook al op explorer en Firefox geprobeerd, maar daar deden ze het ook al niet op. Ik dacht eerst dat het aan YT lag, maar op school deden ze het wel.

Wat ik ook opmerkelijk vind is dat ze het op mijn iPod Touch ook al niet doen. Maar dat is niet altijd, want 's ochtends vroeg voordat ik naar school ga doet YT het perfect en soms doet hij het 's middags ook wel, maar dan bufferd hij meestal halve filmpjes en dan kan ik ze niet meer uitkijken.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je altijd een programmetje installeren voordat je filmpjes op Youtube kan bekijken. Ben vergeten hoe het hete maar ik zou dat programmetje opnieuw installeren of de laatste versie installeren. Ik denk als iemand anders deze reactie leest wel weet welk programmetje ik bedoel 0_0

Nyltje

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je altijd een programmetje installeren voordat je filmpjes op Youtube kan bekijken. Ben vergeten hoe het hete maar ik zou dat programmetje opnieuw installeren of de laatste versie installeren. Ik denk als iemand anders deze reactie leest wel weet welk programmetje ik bedoel

Adobe Flash Player

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer de hardwareversnelling eens in of uit te schakelen. Dat schijnt ook nog wel eens te helpen, maar vraag me niet waarom.

Klik met rechts op een YouTube filmpje > Settings > screenshot20110527at121.png

Edit: Dat verklaart eigenlijk niet waarom ze het op je iTouch ook niet doen..

Bewerkt: door Sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor alle tips, het heeft alleen niet erg goed geholpen. Ik heb geprobeerd om van 360p naar 240p veranderd, dit is ook gelukt. Ik heb Flashplayer verwijderd en opnieuw geïnstaleerd. En nog de hardwareversnelling uitgeschakeld. ;)

Dit alles heeft een beetje resultaat gehad, ik kan nu de filmpjes wel bekijken maar dan moet ik eerst wel ong. 20 min. wachten. Het is tenmiste wat ;d

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Dat verklaart eigenlijk niet waarom ze het op je iTouch ook niet doen..

Dat maakt niks uit, de mobiele versie van YouTube gebruikt een HTML5 player, wat wel door iOS ondersteund wordt, en de ingebouwde app gebruikt volgens mij de gewone video speler die in iOS zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Dat verklaart eigenlijk niet waarom ze het op je iTouch ook niet doen..

Dat maakt niks uit, de mobiele versie van YouTube gebruikt een HTML5 player, wat wel door iOS ondersteund wordt, en de ingebouwde app gebruikt volgens mij de gewone video speler die in iOS zit.

?

Ik snap het niet? De TSër heeft een probleem met zijn pc browser, wat Flash gebruikt, en zijn iPod Touch, wat HTML 5 gebruikt (in allebei de gevallen, als in, zowel de browser als de media player, voor zo ver ik weet). Dit zegt Sentasi ook (maar dan zonder technische termen :D), dus ik snap niet wat jouw post probeert te bereiken?

@Topic starter, als youtube het langzaam doet moet je even naar speedtest.net gaan en dan hier je snelheid neer zetten. Ik denk dat het gewoon is dat heel veel mensen op het internet gaan zitten in jouw omgeving, wat betekent dat jouw internet langzamer gaat lopen omdat iedereen uiteindelijk van één internetkabel gebruik maakt die naar de internetkast loopt. Zit je trouwens ook op onbeveiligde draadloos internet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Sorry dat ik zo laat reageer, ik heb al een paar keer speedtest proberen te doen, maar hij loopt steeds vast. Ik zit op beveiligd internet. Dit is mijn laatste speedtest resultaat:

traag1.jpg

Ik heb geen eindresultaat, want hij loopt steeds vast. :puh:

Youtube doet het trouwens wel weer een beetje, ik moet alleen wel drie keer het filmpje opnieuw opstarten, maar het is tenmiste iets 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...