Jump to content

Auto laten exploderen ?


popoqwerty

Recommended Posts

Er is geen benzineklep zoals in SA. De benzinetank is daarentegen wel tegen de auto te gebruiken... Maar niet door simpelweg te schieten, je moet ze vervormen, waarop de ato vlam zal vatten. De plaats van de benzinetank is willekeurig per type. Maar wordt vaak geforceerd bij schuine frontale botsingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen benzineklep zoals in SA. De benzinetank is daarentegen wel tegen de auto te gebruiken... Maar niet door simpelweg te schieten, je moet ze vervormen, waarop de ato vlam zal vatten. De plaats van de benzinetank is willekeurig per type. Maar wordt vaak geforceerd bij schuine frontale botsingen.

Bedankt maar wel jammer. 0_0

een vraag dan nog, hoe doe je onder titeling in schakelen ? :*D;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een auto het snelst wil laten exploderen dan zijn de achter banden de beste plek.

Dat kan in het menu bij quit uit me hoofd of bij options

ik heb map, brief, stats, controls, audio ,grafichks, game

welke moet ik hebben voor de onder titeling te veranderen ? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen benzineklep zoals in SA. De benzinetank is daarentegen wel tegen de auto te gebruiken... Maar niet door simpelweg te schieten, je moet ze vervormen, waarop de ato vlam zal vatten. De plaats van de benzinetank is willekeurig per type. Maar wordt vaak geforceerd bij schuine frontale botsingen.

Bedankt maar wel jammer. 0_0

een vraag dan nog, hoe doe je onder titeling in schakelen ? :*D;)

De ondertiteling kan je instellen bij de instellingen in het start menu. Als je toch een manier wilt hebben om auto's op te blazen dan kan je van Packie autobommen krijgen als je zijn speciale vaardigheid hebt geunlocked. Meer hierover vind je hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen benzineklep zoals in SA. De benzinetank is daarentegen wel tegen de auto te gebruiken... Maar niet door simpelweg te schieten, je moet ze vervormen, waarop de ato vlam zal vatten. De plaats van de benzinetank is willekeurig per type. Maar wordt vaak geforceerd bij schuine frontale botsingen.

Bedankt maar wel jammer. 0_0

een vraag dan nog, hoe doe je onder titeling in schakelen ? :*D;)

De ondertiteling kan je instellen bij de instellingen in het start menu. Als je toch een manier wilt hebben om auto's op te blazen dan kan je van Packie autobommen krijgen als je zijn speciale vaardigheid hebt geunlocked. Meer hierover vind je hier.

ik heb geen instellingen ? ik heb brief, stats, controls, audio ,grafichks, game

Bewerkt: door popoqwerty
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...