112quin Geplaatst: 27 mei 2011 Rapport Geplaatst: 27 mei 2011 hi, ik heb net gta iv gekocht en wanneer ik het start krijg ik een ''failed to launch application'' en dan staat er dat dit kan komen door parental control. maar aangezien ik op een administrator accout zit, kan dit helemaal niet aanstaan..... ik snap er helemaal niks van... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 mei 2011 Rapport Geplaatst: 27 mei 2011 Heb je het programma 'parent control' zelf wel dan? Reageren
112quin Geplaatst: 27 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2011 Heb je het programma 'parent control' zelf wel dan? Volgens mij wel... Bij configuratiescherm staat ook 'ouderlijk toezicht' Maar dat kan niet actief zijn op een administrator account... Het is iets dat aan gta ligt... Op internet kom ik wel meer van die verhalen erover tegen, alleen k kan nergens een oplossing vinden Ben op het moment opnieuw aan t installeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.