Jump to content

iPod/iPhone


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    10

  • Sentasi

    7

  • Bassieboy35

    7

  • GolfG60

    5

Ja, die moet dan gekocht worden voor 79 cent. :puh:

Het valt me wel op dat er een hoop apps zijn, die hier geld kosten (vaak maar 79 cent, maar toch) en op Android gratis zijn. Waaronder dus WhatssApp, Angry Birds, en zo kan ik er nog veel meer opnoemen.

Link to comment
Delen op andere websites

De camera van de iPod Touch 4G heeft dezelfde kwaliteit als de iPhone 4. Het enigste verschil is dat er HDR functie op zit en een flitser. Voor de rest is het aantal mpx hetzelfde.

Mijn iPod Touch neemt geen foto's van 5 MP..:) De jouwe wel? xD

@ Visser: Tsja, als je een abbo neemt, dan kun je beter de iPhone nemen. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

I know, en ook voor Nokia's. Maar daar ging het even niet om. :puh: Ik bedoelde het even puur tussen iPhone en iPod.

iPod kan ook Whatsapp gebruiken ^_^

Weliswaar enkel als je op een Wifi verbinding zit, maar het gaat wel ;)

En je kan een andere telefoonnummer gebruiken, om te verifiëren.

Link to comment
Delen op andere websites

Okee, dat is nieuw voor mij. Ik kan hem namelijk niet in de Appstore vinden op m'n iTouch? Installeer je hem dan via je PC o.i.d? (Sorry dat ik even je topic kaap, Visser. :$ )

Via PC ja, maar niet op een legale manier :$

Op mijn iPod Appstore kan ik hem trouwens ook niet vinden, op mijn iPhone Appstore weer wel :S

Denk dat ie wel via iTunes valt te installeren, garanderen kan ik niet ;)

Beter gezegd, als je Whatsapp opstart op een iPod, krijg je te lezen van 'Belangrijke mededeling bij installatie op een iPod touch!' en nog wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je bij elk abonnement van iPhone onbeperkt gratis internet?

Niet perse. Enkel T-Mobile bied nog onbeperkt mobiel internet aan, hoewel, met een fair use policiy. Na ongeveer 900 mb krijg je een Sms'jes dat je het rustig aan moet gaan doen qua internetgebruik, en bij 1000 mb wordt je snelheid geknepen tot 64 kb/s. Te vergelijken met een retro inbelmodem dus. Bij Vodafone en KPN krijg je per maand 1 gb. Daarna kan je bij Vodafone voor 10 euro 1gb bijkopen, en bij KPN voor 5 euro 500mb bijkopen. Dit is ook mogelijk bij T-Mobile, 1 gb voor 10 euro bijkopen. De gemiddelde gebruiker zal overigens een 200 tot 250 mb per maand gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga binnenkort een iPhone kopen bij KPN en ik had wel een slim advies van hun gekregen.

De eerste maand neem je gewoon een heel duur abonnement (80 euro/maand). Vervolgens verlaag je de kosten waar naar bijvoorbeeld 30-35 euro/maand. Je hoeft dan aanzienlijk minder voor de iPhone zelf te betalen (70 euro)!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...