Jump to content

iPod/iPhone


Visser23

Recommended Posts

... en dat is niet bepaald legaal.

Dat weet ik maar dan heb je wel alles gratis :sigaar:

Je weet ook dat het bespreken en hulp geven/aanbieden van illegale zaken hier op het forum niet is toegestaan? :puh:

Jailbreaken is legaal.

Zelfde als een wapenvergunning, je mag met die wapenvergunning wel een wapen bezitten, maar dit geeft je niet het recht om iemand neer te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    10

  • Sentasi

    7

  • Bassieboy35

    7

  • GolfG60

    5

Jailbreaken is legaal.

Zelfde als een wapenvergunning, je mag met die wapenvergunning wel een wapen bezitten, maar dit geeft je niet het recht om iemand neer te schieten.

Ja, maar hier mogen we toch geen dingen verklappen die voor illegale doeleinden kunnen worden gebruikt?

We mogen ook niks verklappen over torrents bv etc, terwijl downloaden voor grote deel legaal is.

Link to comment
Delen op andere websites

Jailbreaken is legaal.

Zelfde als een wapenvergunning, je mag met die wapenvergunning wel een wapen bezitten, maar dit geeft je niet het recht om iemand neer te schieten.

Ja, maar hier mogen we toch geen dingen verklappen die voor illegale doeleinden kunnen worden gebruikt?

We mogen ook niks verklappen over torrents bv etc, terwijl downloaden voor grote deel legaal is.

Niemand heeft ooit gezegd dat de regels op dit forum ergens op slaan hé..^^

Link to comment
Delen op andere websites

Jailbreaken is legaal.

Zelfde als een wapenvergunning, je mag met die wapenvergunning wel een wapen bezitten, maar dit geeft je niet het recht om iemand neer te schieten.

Ja, maar hier mogen we toch geen dingen verklappen die voor illegale doeleinden kunnen worden gebruikt?

We mogen ook niks verklappen over torrents bv etc, terwijl downloaden voor grote deel legaal is.

Niemand heeft ooit gezegd dat de regels op dit forum ergens op slaan hé..^^

Tja, sommige wetten in Nederland/België slaan ook nergens op, maar mogen we ze daardoor aan onze laars lappen?

Daarnaast, mocht Brein bv. hier op de site komen, en zien dat er hulp geboden wordt of zelfs linkjes naar copyrighted materiaal wordt gegeven.

En jij doet dat, dan krijg jij geen mailtje, maar de forum/site houders, want die staan het juist toe dat dit gebeurd, en voorkomen is gemakkelijker dan genezen.

Maar we gaan wel erg offtopic hier, lijkt me beter dat we weer ontopic gaan ;)

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Zag ik op twitter maar de msn app of ebuddy app kan ook nog altijd

Twitter staat wel meer onzin. Op de officiële sites staat er niks over. Zal wel erg onnozel zijn als ze dat geld laten kosten gezien het internet en de chatsites daar..

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn altijd van die ketting berichten om mensen bang te maken. Ik zou voor de iPhone gaan! Mocht je dan nog vragen omtrent de JB hebben, staat mijn PB box altijd open :sigaar:

Ik heb inmiddels inderdaad de iPhone. Bevalt me prima.

Overigens, die afkorting JB bevalt me niet... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

... en dat is niet bepaald legaal.

Dat weet ik maar dan heb je wel alles gratis :sigaar:

Je weet ook dat het bespreken en hulp geven/aanbieden van illegale zaken hier op het forum niet is toegestaan? :puh:

Jailbreaken is legaal.

Zelfde als een wapenvergunning, je mag met die wapenvergunning wel een wapen bezitten, maar dit geeft je niet het recht om iemand neer te schieten.

Jailbreaken op zich is legaal, maar bepaalde apps die je ermee kan installeren zijn dan weer illegaal, bv. een app waarmee je normaal betaalde apps gratis kan downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu ein-de-lijk een iPhone! Ik had al een tijd een iPod Touch maar naar mijn idee kon je er niet zoveel mee. Ik ben echt super blij met de iPhone. Overigens ga ik hem niet jailbreaken, omdat ik dat niet nodig vind. Ik heb gewoon een iTunes kaartje gekocht en koop daarmee een paar spelletjes als Angry Birds, Flight Control, Doodle Jumper etc. Gewoon van die games die leuk blijven voor tussendoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu ein-de-lijk een iPhone! Ik had al een tijd een iPod Touch maar naar mijn idee kon je er niet zoveel mee. Ik ben echt super blij met de iPhone. Overigens ga ik hem niet jailbreaken, omdat ik dat niet nodig vind. Ik heb gewoon een iTunes kaartje gekocht en koop daarmee een paar spelletjes als Angry Birds, Flight Control, Doodle Jumper etc. Gewoon van die games die leuk blijven voor tussendoor.

Welke iPhone heb je?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu ein-de-lijk een iPhone! Ik had al een tijd een iPod Touch maar naar mijn idee kon je er niet zoveel mee. Ik ben echt super blij met de iPhone. Overigens ga ik hem niet jailbreaken, omdat ik dat niet nodig vind. Ik heb gewoon een iTunes kaartje gekocht en koop daarmee een paar spelletjes als Angry Birds, Flight Control, Doodle Jumper etc. Gewoon van die games die leuk blijven voor tussendoor.

Die games blijven absoluut niet leuk :puh: Jailbreaken is niet alleen voor de gekraakte apps. Maar ook handige tweaks dat je interface nog handiger kan maken. In ieder geval, daarom heb ik mijn toestel gejailbreaked. Ook een beetje voor Installous maargoed ^_^ Daar praten we niet over.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...