Jump to content

Vincenzooooooo


Cabyon

Recommended Posts

Er zit zoveel potentie in dit design, maar ik vind de afwerking matig. Je diepte is superbe en het vuur bij het stuur van de fiets past precies bij het geheel. Wat het grote probleem is met dit design, is dat mijn ogen niet gelijk op de wielrenner vallen, maar het licht wat links is. Ook vind ik dat de wielrenner net iets té ver naar rechts staat, waardoor het nog moeilijker wordt om er voor te zorgen dat je ogen daar gelijk op vallen. Die vlekken die ik rechtsboven van je sig zie, zouden denk ik beter daar staan als ze ook geblurd worden net zoals de rest van die vlekken. (Smudge volgens mij?) Ik vind het wel knap hoe je die C4D's(?) links op de achtergrond hebt verwerkt, dat helpt mee bij de diepte. Mijn conclusie is, dat je even moet zorgen dat je je focal wat meer ''outstanding'' maakt, dat mijn ogen er gelijk naar toe gaan en vervolgens naar de andere effecten. Het probleem is nu juist dat mijn ogen gelijk naar de effecten gaan en niet naar je focal. Ik denk dat je er een top werkje van zou kunnen maken! :)

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij het eerste opvalt aan dit design is de render die niet goed duidelijk is. Dit bevalt mij nooit zo in een signature. De focus valt niet echt op 1 onderdeel. Verder is het een geweldige signature. Mooie effecten, verder goed geplaatst. Al met al een 8,5/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...