marcl10 Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 (bewerkt) ik heb gta sa nu al een heel lange tijd op de ps2 gespeeld en daarna op de pc , na een lange tijd ben ik begonnen met mods en ik heb daar nu al aardige ervaring mee en ik zoek ook telkens weer nieuwe mods.. nu heb ik dit weekend een aantal wagens gemod en ik vind ze zo gaaf dat ik ze graag in 1 garage zou willen doen bij mijn savehouse! nu heb ik het al geprobeerd bij de hangar op je eigen vliegveld (ben de naam van het vliegveld ff kwijt ) maar daar kunnen alsnog maar 4 wagens in! ik had er namelijk 8 en ik had ze allemaal op een rijtje gezet ( ik kon ze in de garage spawnen dus ik hoefde ook niet moeilijk te doen met die deur die niet opengaat als er 4 voertuigen in staan ) maar toen ik de garage uitliep , de deur dicht liet gaan , en hem toen weer open deed waren er 4 wagens willekeurig uit het rijtje verdwenen ! ( hoe ik weet dat ze willekeurig waren ? het waren niet de eerste of de laatste 4 wagens die ik neerzette...) en nu heb ik wel op internet gezocht naar een mod waarbij je daar misschien een extra garage krijgt of meer wagens in je garages kan zetten; maar ik heb natuurlijk niks gevonden! heeft iemand enig idee waar ik zo`n mod kan vinden of hoe ik het anders kan oplossen??? Bewerkt: 28 mei 2011 door marcl10 Reageren
BoerTijger Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 Dit is niet mogelijk. Verder ben ik even aan het zoeken of daar een mod voor is. Ik denk zelf van niet. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 ik heb gta sa nu al een heel lange tijd op de ps2 gespeeld en daarna op de pc , na een lange tijd ben ik begonnen met mods en ik heb daar nu al aardige ervaring mee en ik zoek ook telkens weer nieuwe mods.. nu heb ik dit weekend een aantal wagens gemod en ik vind ze zo gaaf dat ik ze graag in 1 garage zou willen doen bij mijn savehouse! nu heb ik het al geprobeerd bij de hangar op je eigen vliegveld (ben de naam van het vliegveld ff kwijt ) maar daar kunnen alsnog maar 4 wagens in! ik had er namelijk 8 en ik had ze allemaal op een rijtje gezet ( ik kon ze in de garage spawnen dus ik hoefde ook niet moeilijk te doen met die deur die niet opengaat als er 4 voertuigen in staan ) maar toen ik de garage uitliep , de deur dicht liet gaan , en hem toen weer open deed waren er 4 wagens willekeurig uit het rijtje verdwenen ! ( hoe ik weet dat ze willekeurig waren ? het waren niet de eerste of de laatste 4 wagens die ik neerzette...) en nu heb ik wel op internet gezocht naar een mod waarbij je daar misschien een extra garage krijgt of meer wagens in je garages kan zetten; maar ik heb natuurlijk niks gevonden! heeft iemand enig idee waar ik zo`n mod kan vinden of hoe ik het anders kan oplossen??? Bekijk mijn topic anders even: tutorial meer auto's in je garage. Reageren
marcl10 Geplaatst: 28 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 zal ik doen (en als iemand alsnog een mod vind hoor ik het graag ) Reageren
marcl10 Geplaatst: 28 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 (bewerkt) ik weet niet of je mijn reactie op je tutorial hebt gezien maar wat jij hebt bedacht werkt in ieder geval niet aangezien dat precies is wat ik heb geprobeerd....als je mijn bericht goed heb gelezen dan zie je dat ik dat al had gedaan maar in plaats van naar binnen rijden spawnde ik de wagens al IN de garage; snap ie dus goed bedacht maar ik zoek toch wat anders Bewerkt: 28 mei 2011 door marcl10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.