Jump to content

Laptop koppelen aan tv met HDMI-kabel


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Een tijdje geleden (in maart) postte ik hetzelfde probleem: de tv kan mijn laptop niet meer vinden met behulp van de HDMI-kabel. Ik had dat vorige topic al even opnieuw doorgelezen en opgevolgd, maar niets hielp. Ik veronderstel in ieder geval dat ik iets moet wijzigen in het Beeldscherminstellingen-menu en/of het Nvidia Configuratiescherm. Althans, dat werd me in dat topic verteld.

Ook weer nogmaals, zoals ik in dat vorig topic deed, informatie over beide apparaten:

Sony Bravia

KDL-26S5500

26 inch.

HP Compaq

CQ60-300ED

Windows Vista Home Basic

In dat andere topic zeiden ze dat het aan de HDMI-uitgang van de laptop zou kunnen liggen, maar toch weet ik zeker dat moet werken. Ik ga er van uit het niet aan de kabel ligt, want die werkt correct met de PlayStation 3.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn moeder heeft ook een laptop met een HDMI-poort. Die kan ik gewoon rustig verbinden met de TV die ze heeft (Panasonic Viera). Ik geloof wel dat er iets mis is met jouw HDMI-poort op je laptop. In jou plaats zou ik gewoon even naar je dichtsbijzijnde multimedia-store gaan met je laptop om het even te vragen ofzeu.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een tijdje geleden (in maart) postte ik hetzelfde probleem: de tv kan mijn laptop niet meer vinden met behulp van de HDMI-kabel. Ik had dat vorige topic al even opnieuw doorgelezen en opgevolgd, maar niets hielp. Ik veronderstel in ieder geval dat ik iets moet wijzigen in het Beeldscherminstellingen-menu en/of het Nvidia Configuratiescherm. Althans, dat werd me in dat topic verteld.

Ook weer nogmaals, zoals ik in dat vorig topic deed, informatie over beide apparaten:

Sony Bravia

KDL-26S5500

26 inch.

HP Compaq

CQ60-300ED

Windows Vista Home Basic

In dat andere topic zeiden ze dat het aan de HDMI-uitgang van de laptop zou kunnen liggen, maar toch weet ik zeker dat moet werken. Ik ga er van uit het niet aan de kabel ligt, want die werkt correct met de PlayStation 3.

Ja, je moet wel wat veranderen in je beeldscherminstellingen. Eerst moet je zeker weten dat je de drivers voor je videochip hebt geinstalleerd, daarna moet je de laptop aan de tv hangen en via beeldscherminstellingen kijken of er meerdere beeldschermen worden weergegeven. In Windows 7 is dit het geval in ieder geval.

Even een indruk van wat je moet hebben zit in de afbeelding die in de bijlage is.

Als je 2 schermen ziet moet je op dupliceren drukken als je op allebei de schermen hetzelfde beeld wilt hebben.

:EDIT: je moet dan even op beeldschermen identificeren drukken.

post-87342-130721099068.jpg

Bewerkt: door ronaldh3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...