Jump to content

FIFA 12

Kai-ShockWave

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb wel op de een of andere manier in Fifa 11 het voor elkaar gekregen dat ik naar mijn oude club, ADO Den Haag, terug kon na het 6de seizoen. Ik had toen de titel in het 1ste seizoen daar, CL Halve Finale in het 2de seizoen en de beker en daarna ben ik naar onder andere Duitsland en Italië gegaan. Maar in Fifa 12 lukt het mij nooit om lang door te gaan terwijl ik dat juist zo leuk vond.

Verder heb ik nu een rare situatie op Fifa, volgens de nieuwsberichten in Coach is Newcastle door zakenmannen overgenomen en hebben ze miljarden om uit te geven....

• Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

72

• Visser23

46

• Kai-ShockWave

46

• End Of The Riot

45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Waar ik op gehoopt had komt uit! Met Manchester United moest ik eerst al twee wedstrijden in de groepsfase van de Champions League tegen me vorige club Ranges en nu mag ik in de kwartfinale tegen me oude clubbie Ajax. :D

Geplaatst:

Ik vind coach mode echt weer tegenvaller soms win ik matchen tegen Barcelona, maar dan word ik weer verslagen door van die kleine rot ploegjes zoals Granada. :duh:

Geplaatst:

Ik vind coach mode echt weer tegenvaller soms win ik matchen tegen Barcelona, maar dan word ik weer verslagen door van die kleine rot ploegjes zoals Granada. :duh:

En dan valt coach mode tegen? Misschien ligt het wel aan jouw onderschatting? :)

Geplaatst:

En het feit dat je na 2 seizoenen bij een club zoals PSV al direct naar clubs zoals Real Madrid kan gaan terwijl je zelfs Europees niets speciaal hebt gedaan is ook wat overdreven.

En dan de transfers zijn ook wel onrealistisch matige spelers worden verkocht voor monster bedragen om dan het seizoen erna al naar een ander club te verkassen.

Of nu heb ik een speler die een Tevez storyline ondergaat nu wilt hij naar een andere ploeg, omdat het weer hem niet bevalt dan krijg je altijd zo'n cutscene bij het begin van elke match wat ook best wel hatelijk is.

Geplaatst:

Verder heb ik nu een rare situatie op Fifa, volgens de nieuwsberichten in Coach is Newcastle door zakenmannen overgenomen en hebben ze miljarden om uit te geven....

Wat er bij mij gebeurt met zulke clubs; ze kopen gewoon veel spelers. Van 5 tot 15 miljoen. Dat is toch het maximum dat ik gezien heb van zo'n "miljardenclub".. het is niet zo dat ze Lionel Messi of Cristiano Ronaldo halen, hoor :)

Geplaatst:

Is het al bij één van jullie gelukt om de online EA cup te winnen in 1-tegen-1 seizoenen?

Ik zat gisteren in de finale het was Lyon tegen Lyon (:7) ik ben toen spijtig genoeg verloren met 2-1. :(

Daarna is het niet meer gelukt zo ver te komen.

Geplaatst:

Is het al bij één van jullie gelukt om de online EA cup te winnen in 1-tegen-1 seizoenen?

Ik zat gisteren in de finale het was Lyon tegen Lyon (:7) ik ben toen spijtig genoeg verloren met 2-1. :(

Daarna is het niet meer gelukt zo ver te komen.

Same story hier, all the way to the final 4-3 verlies :ch:

Geplaatst: (bewerkt)

Het is me uiteindelijk toch gelukt. :D

Eerste match: Villareal 4-1 Napoli

Tweede match: Juventus 4-1 Tottenham

Derde match: Lyon 3-0 Man. City

Finale: Lyon 6-3 Marseille

Finale was wel spannend ik kwam eerst voor te staan met 2-0

Dan 2-1

3-1

3-2

3-3

En toen maakte ik kort achter elkaar 2 doelpunten waarvan één door een faal van zijn keeper. :puh:

De 6de goal kwam in blessuretijd. :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

Haha vooral die eerste is echt briljant!

Kunnen die letters echt niet groter? Moet zowat in het beeld gaan zitten wil ik het kunnen lezen. :-S

Geplaatst:

Hebben jullie ook altijd dat na een week of 3 niet spelen, alles opeens veel lekkerder gaat? Ik was dus in divisie 6 en alles ging mis. Ik degradeerde en speelde veel wedstrijden in divisie 7 wat eerst een eitje was met als resultaat: 4xVerloren 1xGelijk en 2xGewonnen.

Vandaag ging ik dus weer na een korte maand weer even spelen online, had nog 3 wedstrijden en met nog maar 7 punten leek promotie een zware taak. Dan moest ik alle 9 punten zien te halen uit de 3 wedstrijden. En om de een of andere reden ging het allemaal maar eenvoudig met Napoli. :D

Nou zit ik weer in divisie 6, en laat ik dit keer niet weer degraderen.. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...