moechy Geplaatst: 5 april 2012 Rapport Geplaatst: 5 april 2012 Gebeurd het btw soms dat een andere ploeg interesse in je heeft tijdens de transferperiode? of enkel op het einde van een seizoen wanneer je zeg maar je club hebt "uitgespeeld" Reageren
_niickk Geplaatst: 12 april 2012 Rapport Geplaatst: 12 april 2012 Vraagje, ik heb een probleem, ik stond redelijk hoog op de fifa 12 online ranglijst.. had stats van ongeveer 312 gewonnen, 81 gelijk en 104 verloren. Nu ben ik 3,5 week op vakantie geweest & nu heeft mijn neefje van 10 online gespeeld.. nu heb ik er 313 gewonnen en iets van 160 verloren? Kan ik een nieuw account aanmaken of op een andere manier opnieuw beginnen? vind dit namelijk erg zonde. Reageren
_niickk Geplaatst: 12 april 2012 Rapport Geplaatst: 12 april 2012 Gebeurd het btw soms dat een andere ploeg interesse in je heeft tijdens de transferperiode? of enkel op het einde van een seizoen wanneer je zeg maar je club hebt "uitgespeeld" Alleen op het einde van het seizoen Reageren
moechy Geplaatst: 12 april 2012 Rapport Geplaatst: 12 april 2012 Hoe krijg je btw je huidige waarde van een sterspeler omhoog? Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 april 2012 Rapport Geplaatst: 12 april 2012 Hoe krijg je btw je huidige waarde van een sterspeler omhoog? Veel spelen, meedoen aan grote wedstrijden, en vooral hoge cijfers halen. De aanvalslinie heeft het meeste waarde, dan het middenveld, verdediging en de keeper. Wanneer je dus als prof veel waarde wilt hebben, zet hem voorin. Hier en daar een aantal keer scoren en assists geven, doet wonderen. Als je maar hoge cijfers haalt. Man of the Match etc. Reageren
moechy Geplaatst: 12 april 2012 Rapport Geplaatst: 12 april 2012 Hoe krijg je btw je huidige waarde van een sterspeler omhoog? Veel spelen, meedoen aan grote wedstrijden, en vooral hoge cijfers halen. De aanvalslinie heeft het meeste waarde, dan het middenveld, verdediging en de keeper. Wanneer je dus als prof veel waarde wilt hebben, zet hem voorin. Hier en daar een aantal keer scoren en assists geven, doet wonderen. Als je maar hoge cijfers haalt. Man of the Match etc. En zo die bijverdiensten of hoe heet het ook al weer. Helpen die ook mee? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 april 2012 Rapport Geplaatst: 23 april 2012 Is er al een prijs bekend voor UEFA EURO 2012 expansion pack, want de release is morgen al maar er is geen prijs... Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 april 2012 Rapport Geplaatst: 23 april 2012 Is er al een prijs bekend voor UEFA EURO 2012 expansion pack, want de release is morgen al maar er is geen prijs... 20 euro, voor zover ik weet. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 april 2012 Rapport Geplaatst: 23 april 2012 Hm, net gekeken op wikipedia en daar staat dat het 1800 MS points zal gaan kosten. Komt dus inderdaad op zo'n 20€ aan MS punten.. Maar er zal geloof ik een appart kaartje voor gemaakt zijn.. zoals te vergelijken met de MW3-mappacks/Elite (code voor het exacte aantal MS points die nodig zijn voor het product). Zie er in ieder geval al naar uit Reageren
GTA-top Geplaatst: 24 april 2012 Rapport Geplaatst: 24 april 2012 Ik heb net de Euro 2012 DLC gedownload maar nu ik FIFA ga spelen staat dat ik hem nog moet kopen en dan komt er een leuk lijstje waar in staat wat je allemaal kan kopen, met de DLC waarbij staat dat ik hem al in bezit heb. Heeft iemand dit probleem ook of weet hoe je het met oplossen? Dit is op PS3 btw. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 30 april 2012 Rapport Geplaatst: 30 april 2012 (bewerkt) Ik heb EURO 2012 ook gedownload (volledige versie) en hij is echt wel vet! De installatie ging zonder problemen al heb ik wel al eens een freez-scherm en een demo-versie in de plaats van de full versie. Nu heb ik nog een probleem, op FIFA 12 kan ik online spelen en bij UEFA 2012 kan ik niet online. Weet iemand het probleem? Bewerkt: 30 april 2012 door geoffrey11 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 april 2012 Rapport Geplaatst: 30 april 2012 Ik speel al geen EURO 2012 meer.. Mischien dat ik in de zomervakantie eens die Zegetocht verder doe Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 april 2012 Rapport Geplaatst: 30 april 2012 Ik ben terug verder gegaan met carrière modus: Na Atlético Madrid ben ik naar AC Milaan gegaan (dat slecht derdes stond) en ik moet zeggen dat AC wel een paar geweldige spelers had. (Agüero, Dani Alves, Jose Enrique, Thiago Silva, Skjelbred, enz.) Uiteindelijk ben ik kampioen geworden met een groot verschil in punten en ook CL winnaar. Alleen bij de beker heb ik gefaald. Nu ben ik met mijn tweede seizoen Milan bezig en ik heb juist Hümmels (89) gekocht ipv Méxes. (80) Voor de rest ga ik nog een aanvallende middenvelder kopen, waarschijnlijk Erik Lamela van AS Roma. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 Ik ben weer eens slachtoffer van een FIFA achievement-bug (ofzoiets).. mijn 360 freezede en ik had gewoon 8 FIFA 12-achievements bijgekregen toen ik inlogde... Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 Ik ben weer eens slachtoffer van een FIFA achievement-bug (ofzoiets).. mijn 360 freezede en ik had gewoon 8 FIFA 12-achievements bijgekregen toen ik inlogde... Waarschijnlijk achievements die je al eerder hebt gehaald, maar die er niet bij zijn gekomen. Gebeurt vaker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.