mekane Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Heeej medegamers , ik ga vandaag een ps3 halen en ik vroeg me af wie heeft zin om tegen 5 of 7 uur een potje fifa 12 te spelen online ! *als dit de verkeerde cattogerie is asjeblieft verbeter me dan dankje* Dus wie wilt post het maar dan onthoudt ik je. M'n ps3 naam word als goed is smartkid075 >>> Door Svenie: Topic samengevoegd met centraal Fifa 12 topic.<<< Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 (bewerkt) Ik las dat EA de servers van FIFA 12 op 28 februari 2014 gaan sluiten Ik vind dat best wel erg voor een game dat nog maar 2 jaar oud is. Multiplayer is immers best wel een belangrijke feature van het spel. Bewerkt: 13 december 2013 door NicolaB Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Wow, inderdaad. Dat is best wel belachelijk. Een game moet je toch wel meer dan 2 jaar kunnen spelen, als je dat wilt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Ik las dat EA de servers van FIFA 12 op 28 februari 2014 gaan sluiten Ik vind dat best wel erg voor een game dat nog maar 2 jaar oud is. Multiplayer is immers best wel een belangrijke feature van het spel. Dat is gewoon zo met de FIFA's. Doen ze elke keer hoor Reageren
NicolaB Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Dat is gewoon zo met de FIFA's. Doen ze elke keer hoor Oke. Ik vind dat echt weinig hoor. Vooral omdat in die spellen multiplayer steeds belangrijker wordt. Je zou maar moeten denken dat je GTA4 vorig jaar al niet meer online kon spelen (of wat dacht je van mta met een levensduur van 2 jaar ). Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Ik vindt het ook een beetje kort, sommige games die draaien ehm..... 7/8 jaar door met multiplayer. Reageren
Dotz Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Marketingtechnisch is het begrijpelijk, klantvriendelijk is het echter anders Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Ze verwachten gewoon dat FIFA-spelers elke keer de nieuwste versie kopen, daarom doen ze dit zo snel lijkt me. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Daarom maken ze ook geen updates meer voor de spelersselecties in FIFA 12/13. Ook wel begrijpelijk, maar er zijn nog genoeg mensen die veel FIFA 13 spelen die behoefte hebben aan de nieuwe spelersselecties. Reageren
Dotz Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Ze zouden sowieso het systeem dat Capcom bij hun MotoGP-games gebruikt over moeten nemen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.