GTAKevin023 Geplaatst: 29 mei 2011 Rapport Geplaatst: 29 mei 2011 (bewerkt) Hey, Ik wil graag weten of er een ''makkelijke'' tool is zonder al te veel functies, net als de map editor, waarbij ik makkelijk auto's en andere voertuigen op de map kan zetten. Ik wil namelijk mijn eigen auto's bij Maddog Mansion hebben. Jammer dat R* bij die mansion geen garages heeft gemaakt om voertuigen in te plaatsen en een kledingkast. Heel erg jammer Hopelijk kan iemand mij een tool geven die makkelijk is om auto's en andere voertuigen op de map te plaatsen zonder al te veel moeite. Wat helemaal goed zal zijn is dat ik die auto's die bij de mansion staan kan omruilen in mijn eigen auto's en dan ook blijven staan en niet veranderen. En dan nog een vraagje Is er een manier om de limiet aan auto's plaatsen in een garage te verhogen? Er kunnen in die hangar van Verdant Meadows Aircraft Graveyard heel veel auto's in staan. Waarom is het limiet dan 4, snap ik niet waarom R* dat heeft ingesteld. Maar om weer naar mijn vraag te gaan, is er zoiets om die limiet te veranderen want ik wil al mijn gemodded auto's in die hangar kunnen krijgen zodat ik er niet meer naar hoeft te zoeken of apart te laten spawne. En voor de look natuurlijk Bedank! Later!! Bewerkt: 29 mei 2011 door android Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 mei 2011 Rapport Geplaatst: 29 mei 2011 Via Multi Theft Auto kan je allerlei objecten op de map zetten. Of dit daarna over te plaatsen is naar de single player weet ik niet. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 29 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2011 Via Multi Theft Auto kan je allerlei objecten op de map zetten. Of dit daarna over te plaatsen is naar de single player weet ik niet. Met mods kom ik MTA niet in. En volgens mij moet je dan ook weer raare dingen doen om die map naar je single player te krijgen. Weet niet hoe je dat doet maar is volgens mij wel moeilijk. Nee, gewoon een simpel programmatje. Moet er vast zijn, ik zoek er nu ook naar. En ik hou deze topic in de gaten. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 30 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 SA forum uitgestorven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.