Jump to content

Emergency Lightning System

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,

ik heb eindelijk gtaiv goed aan de gang en moddable, nu wil ik graag van die mooie politie wagens emt ELS in gta zetten, maar ik krijg ze maar niet goed aan de gang met dat els

ik heb versie 1.0.0.4 van gta en daaar hoort dus volgens mij ELS versie 3 bij of is het zo dat v6 ook werkt op patch 1.0.0.4 want er staat dat v6 voor 1.0.7.0 is....

dus had ik v3 gedaan, gewoon de ELS.asi file in de game map gezet, maar als ik dan een politiewagen in het spel spawn dan doen die lichten raar, ze willen niet aan gaan, of er brand er eentje constant ofzo...

dus mijn vraag is hoe doe ik het goed???

ik heb trouwens deze politiewagen gebruikt:

http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=371&start=42&orderBy=

de boveste de East Bridgewater Police wagen

ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Geplaatst:

Voor dit soort dingen kan je beter naar dit forum gaan. :tu:

>>> Door Hanneswasco: Bij deze verplaatst! :tu:<<<

Geplaatst: (bewerkt)

heb je het bestand als police wft ?

path 1.0.0.4 probeer is els v4 is mishien dat dat wel lukt ik heb namelijk ook pacth 1.0.0.4 met els v4

en dit nog als je in politie auto zit druk op j dan moet het werken

>>> Door "Puma: Tripplepost even samengevoegd tot één bericht. Let hierop in het vervolg, alsjeblieft.<<<

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

k heb versie 4 nu geprobeerd, maar zodra ik dan opstart en ik het laadscherm voorbij ben krijg ik het bericht: Gta iv werk nit meer

Geplaatst:

Is er nog iemand die mij kan helpen, k heb al zoveel gebrobeerd. Ik kom er echt nie uit!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...