Jump to content

TLaD 95%


LSDesign

Recommended Posts

Hey,

Tijd niet gepost hier. Ik zit (zoals de titel al zegt) vast met TLaD. Ik heb:

-de storyline voltooid

-alle zijmissies gedaan

-alle seagulls gedood

-25 gangwars gedaan

-12 races gedaan

-alle activiteiten met vrienden gedaan (niet alles met 1 vriend, misschien is dat het? Maar als het idd zo is, kan het nooit nog eens voor 5% extra zorgen)

-2 random characters,

ik heb (lees: Terry en Clay hebben :puh: ) Brian gedood. Tweede missie van Malc is ook al gedaan.

-alle minigames 1 keer gewonnen

Ik moet gewoon wat over het hoofd gezien hebben maar wat?

PS. Wat ook erg maf is, is dat ik nooit een SMS'je van Stubbs heb gekregen waarin dat afluisternummer vermeld staat.

Kan iemand me helpen?

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Op deze pagina kan je zien wat je allemaal nodig hebt om de 100% te behalen in The Lost and Damned. Als ik zo kijk zijn er wel een aantal dingen die jij niet hebt opgenoemd en die moeten wel worden gedaan.

Edit: bassieboy35 was net iets eerder

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

Met alle zijmissies bedoelde ik ook alles. Bij Stubbs kan ik ook niks meer selecteren op mijn mobiel, alleen 'call'. Die pagina heb ik trouwens al talloze keren gechekt of ik niets overgeslagen heb, maar ik kan niks vinden. Is het misschien zo dat je ook QUB3D weer moet doen voor wat procentjes?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik het al zie, jij moet 3 random characters hebben ontmoet en jij hebt er maar 2 ontmoet.

Brian is optioneel, want die kan je vermoorden in de storyline. Indien je hem laat leven komt die terug als Random Character, anders niet.

Heb je ook de minigames gewonnen? Dus pool, darts, air hockey en arm wrestling gewonnen?

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven, ik heb al die dingen al en keer gewonnen. Is het misschien zo dat ik alles één keer van Terry en alles één keer van/ Clay moet winnen? En als ik ze bel voor een activiteit komen ze altijd met zijn tweeën, dus dan zou de activiteit (bijv. Drinking) toch bij allebei als gedaan moeten tellen en maakt het toch niet uit wie ik bel, of wel soms?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de minigames maakt het niet uit wie van de twee je hebt verslagen, één keer winnen is voldoende. De activiteiten tellen alleen voor degene die je hebt gebeld en je moet alle activiteiten met beiden gedaan hebben, dus moet je ze beiden een keer gebeld hebben voor alle activiteiten (volg je nog?)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de minigames maakt het niet uit wie van de twee je hebt verslagen, één keer winnen is voldoende. De activiteiten tellen alleen voor degene die je hebt gebeld en je moet alle activiteiten met beiden gedaan hebben, dus moet je ze beiden een keer gebeld hebben voor alle activiteiten (volg je nog?)

O ja? Ik heb het spel onlangs uitgespeeld en moest alle activiteiten slechts éénmaal doen. Uiteindelijk doe je ze toch met allebei je vrienden hé (op de spelletjes na dan).

Edit @ hieronder: Dat is toch hoe ik het mij kan herinneren, het kan zijn dat ik fout ben. ^^

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Dan zit ik er daar mee naast. Het was alweer een hele tijd geleden dat ik die game speelde.

Bij Stubbs kan ik ook niks meer selecteren op mijn mobiel, alleen 'call'.

Het is ook wel de bedoeling dat je hem belt voor de missies. Het zou moeten via "job", maar probeer het nog eens, misschien dat dit toch is wat je mist.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zit ik er daar mee naast. Het was alweer een hele tijd geleden dat ik die game speelde.

Bij Stubbs kan ik ook niks meer selecteren op mijn mobiel, alleen 'call'.

Het is ook wel de bedoeling dat je hem belt voor de missies. Het zou moeten via "job", maar probeer het nog eens, misschien dat dit toch is wat je mist.

Ik bedoelde daarmee te zeggen dat ik in mijn contactenlijst bij Stubbs niet meer de optie 'Select' heb ( zoals bij Terry en Clay) maar alleen 'Call' en als ik hem bel krijg ik zijn assistente die allemaal propaganda uitkraamt als voicemail.

Voor de rest zou ik in dat geval echt niet weten wat ik heb overgeslagen. Moet je misschien wat 'originele' minigames doen, zoals QUB3D?

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, de 100%-lijst op de Wiki is volledig. Om te beginnen zou je je stats kunnen checken. Daar kan je precies aflezen wat je al gedaan hebt. Misschien ben je wel een vogel vergeten? En anders zou ik nog een keer alle activiteiten doen en proberen nog een keer alle minigames te winnen.

Heb je misschien cheats gebruikt? Sommige cheats zorgen ervoor dat je niet op 100% staat, terwijl je wel alles hebt gedaan.

Bewerkt: door Guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dit niet zo in Grand Theft Auto IV en the episodes. Dit was toch alleen in Grand Theft Auto: Vice City dat cheats het aantal procent beinvloeden. Bij Grand Theft Auto IV en de episodes was het zo dat cheats sommige achievements / trofeeën blokkeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Op GTAForums.com staat van TLAD ook hoeveel percent je krijgt bij het voltooien van een onderdeel van de 100%.

Aangezien jij nog 5% mist moet dit één van de volgende moeten zijn: Angus' Bike Thefts, Stubbs' Dirty Laundry Jobs of de Friend Activities. Controleer dus misschien nog even in je stats of je deze allemaal hebt gedaan, en je kan eventueel proberen om de Friend Activities met Terry én Clay te doen, mocht ik daar fout zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...