arjan384 Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 er is aan het begin een verfmissie. Dan moet je iets oververven. Wat moet je precies doen om deze missie te voltooien..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Bedoel je de missie |Tagging uop Turf?: Luister naar Sweet en rij onder de viaduct door. Spray hier een tag, maar kijk uit voor de politie. Ga vervolgens naar het huis aan de overkant en spray daar ook een tag. Klim daarna over het muurtje achter het huis en spray daar de laatste tag. Wanneer je de laatste tag hebt gesprayed, moet je terug naar de auto en rij je samen met Sweet naar Ballas territorium. Hier moet je nog een paar tags sprayen. Wanneer je bij een tag Ballas tegenkomt, kun je deze beter neerslaan dan bespuiten met verf. Wanneer je de laatste tag gesprayed hebt, moet je bij Sweet in de auto springen en terugrijden naar de Grove. hiervoor moet je wel de 1e missies van Ryder hebben gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arjan384 Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 hoe lang moet je blijven verven dan? Want ik was aan het verven, maar er gebeurde niks.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 hoe lang moet je blijven verven dan? Want ik was aan het verven, maar er gebeurde niks.. Je moet lock-on target gebruiken en dan spuiten. Lock-on doe je met rechter muisknop of Del geloof ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 En met de PS2 lock je met R1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.