X-Zero Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) nou ik wil graag een mod beginnen met andere textuures vooral een andere handeling.cfg of hoe je het ook spelt. ik kan veel in mijn ééntje maar wie mee wilt helpen mag en ideeen graag er komt ergens een wall of fame daar staan de deelnemers van de mod op. als je alleen te posten hebt van gta 3 is te oud dat wil ik niet,dan hoef je in dit topic niet te komen ik hoop dat jullie het leuk vinden,en als niemand mee wilt helpen anders, doe ik het wel in in mijn eentje. de naam weet ik niet ik denk gta 3 fun house dat bestaat toch nog niet. Bewerkt: 3 juli 2005 door X-Zero Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Net zoals de naam al zegt funhouse. -Ander kapsel. -Kleren anders. -Alle auto's vervangen (geen dezelfde wagens meer). -Zorg dat je het mannetje niet meer herkent. -Als ik jou was de GTA stijl een beetje behouden. -Vliegtuigen. -Zet er gedetailleerde struiken in. -Een paar andere wapens -... Reageren
X-Zero Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 -Ander kapsel we gaan toch de skin van claude aan passen. -Kleren anders. valt onder de skin. -Alle auto's vervangen (geen dezelfde wagens meer). als jij een auto maker kent. -Zorg dat je het mannetje niet meer herkent. valt onder skin -Als ik jou was de GTA stijl een beetje behouden natuurlijk doen we dat -Vliegtuigen. zit er al in de textuur word wel anders -Zet er gedetailleerde struiken in ik weet niet of dat kan -Een paar andere wapens als jij een paar wapens weet _____________________________________________- gta 3 fun house gaat niks jatten zoals wapens en autos. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 ik kan meehelpen, maar dan met models maken, en GTA San Andreas, en misschien (waarschijnlijk) Vice City, textures erin plaatsen, ik kan wel wat meehelpen met modellen trouwens als je wil, kan ik dit gemodeld huis, omwerken naar een gewenst gebouw (hier bedoel ik mee reclame borden, deuren, ramen etc.) asl je deze nodigModel Screens Reageren
X-Zero Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) bear wij gaan de meeste textuuren van gta 3 veranderen of alleen portland,als jij textuuren kan veranderen heb ik jou nodig wat gta 3 fun house worden 2 of 3 mods de eerste heb ik al besproken __________________________________ het is gta 3 nightmare portland word donker het is storm overal zie je bloed spetters ook op de autos je ziet zombie's los rondlopen heel veel zombie's en de ___________ textuuren veranderd ___________ auto's huizen bestrating mensen claude _____________ meer informatie hoor je nog later. _____________________________ ik zoek nog mensen als je mee wilt doen, kan je me een pm of hier een reply doen Bewerkt: 4 juli 2005 door X-Zero Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 FF vraagje: heb je al wat screens van wat je tot nu toe hebt gedaan? Ik ben namelijk best benieuwd Reageren
Bradley H. Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) Waarom in godsnaam GTA3 ? En waarom meldt je je niet aan bij San GTAgames, die verandert ook aleen textures (SA), dan krijgen we 1 grote inplaats van 2 kleine :rolleyes:´´ EDIT: Inplaats van San Tani bedoelde ik San GTAgames, sorry :unsure: Bewerkt: 6 juli 2005 door Bradley H. Reageren
X-Zero Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 FF vraagje: heb je al wat screens van wat je tot nu toe hebt gedaan?Ik ben namelijk best benieuwd nee want het project ligt nu nogal stil,maar ik heb nu vakanktie dus over een paar dagen (ik denk een week) zal ik de eerste screens onthullen. Reageren
gangster28 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 zombies????????? :blink: gewoon als pets of dat ze je ook aanvallen? Reageren
X-Zero Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 de skin veranderen,en ja gewoon als pets en dat aanvallen weet ik niet hoor,nogal onreallistisch _)_____________________________ ik heb skin bouwers nodig(het werkt hetzelfde als bij gta vice city. Reageren
gangster28 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 ik wil wel helpen maar dan moet ik eerst ff gta 3 gaan zoeken als je vrijdag niks hoord dan heb ik hem niet ok? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 de skin veranderen,en ja gewoon als pets en dat aanvallen weet ik niet hoor,nogal onreallistisch_)_____________________________ ik heb skin bouwers nodig(het werkt hetzelfde als bij gta vice city. Dat hele zombie gedoe is nogal onrealistiche, Met men vorige post bedoelde ik San GTAgames, Waarom in godsnaam GTA3 ?En waarom meldt je je niet aan bij San GTAgames, die verandert ook aleen textures (SA), dan krijgen we 1 grote inplaats van 2 kleine rolleyes.gif Reageren
X-Zero Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) ik wil wel helpen maar dan moet ik eerst ff gta 3 gaan zoeken als je vrijdag niks hoord dan heb ik hem niet ok? oke ik heb 1 lid (olé)jij krijgt dus een plaatsje op de wall of fame,kan jij ook wat werk laten zien van vice city of zoiets. en bradley kijk naar mijn eerste post als je alleen te posten hebt van gta 3 is te oud dat wil ik niet,dan hoef je in dit topic niet te komen jou post zit in de zelfde groep en waarom niet gta 3 wat is daar verkeerd aan. Bewerkt: 6 juli 2005 door X-Zero Reageren
gangster28 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 moet je maar ff in het aanmeld tropic van gti kijken Reageren
X-Zero Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) deze is dus fout de oude textuur was 64x64 mijn textuur was 1000x5000 oftewel heel wat keren te groot. EDIT:ik heb deze screen gemaakt dat jullie hoeven niet te denken dat ik niks kan. Bewerkt: 6 juli 2005 door X-Zero Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.